//=time() ?>
Cat_pon drop 9 items on @opensea
Let’s check 😻
👉https://t.co/yeurJ2glqA
#NFTs #NFTdrop #NFT #nftcollector #OpenSeaNFT #NFTTHAILAND #nftcollectors #NFTartists #NFTshill #NFTCommmunity #cryptoartist #etherium
Retweets are highly appreciated 🥰
.
Bal ada open order utk lukiskan gambar korang with pasangan or family 👰🏻♀️🤵🏻♂️
Gambar boleh jadi wallpaper phone comel tau 😉
If prints as hadiah birthday pon boleh 🖼 ✨
.
U can wassap (kat bio) /dm me okay 👌
.
Price as stated as last picture
realized i've never drawn Pon Pon before. Decided to fix that.
@AriZonia1 @Proton_Jon
@EncikAdam_ Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@khairulaming Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@brgsjks Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
pon3 drawing of izzy!
ppssst I'm more active on my instagram: aluriya_avui
#mlp #mlpanewgeneration #mlpg5 #izzyMoonbow #bronies #brony #digitalart
@aemieruls_ Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
TQ @Desa96043762 for sharing me the Opening Ceremony PON XX Papua 2021 video!
It's truly remarkable and very beautiful!!!
I really like all their performance, especially 'Aku Papua' and 'Torang Bisa'! It bring tears to my eyes.
😭🙏💕
Well done Indonesia!
#hwsindonesia
@mijaneslo Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@SyedSaddiq Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@takyahla Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@bashrahman Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@cksvvx Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@imemerang Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F