画質 高画質

Passou o surto do paredão, socorro. Evolua, Paola. Evolua, não continue com ódio da cobra pesonhenta, ela não tá mais na sua tv todo dia dando gatilho, não ataque ninguém e nem soque o travesseiro. Cabô.

Prometo não surtar mais sobre BBB aqui.

0 0

Ui Hirasawa from K-On!

One of my favorite songs from the anime is called “Shiny Gem” sung by Ui. I wish to play this someday 😊💎✨

2 5

Olá, mewki aqui. Gosto de fazer tipos variados de arte porque acho tudo interessante kkk
Comissões abertas ✨

1 5

Uma coisinha especial aqui...👁️

3 32

hey! Thanks for the Artshare. My name is Guilherme or IlustreGui. I like to draw OCs, and i aspire to be a character designer and comic book artist. Sometime i do fan art too!

0 1

⚫️💀 Je suis à 45OO abonnés d'être à 5OOO abonnés. C'est l'affaire de 2-3 RT. 🖤✊ (Je sais pas, j'ai vu passer au moins 3 tweets du genre aujourd'hui. 💀⚫️

19 51

個性を描き心に問う物語

Un bambino rimane affascinato da tre donne bellissime. Vuole essere una sirena anche lui... Come reagirà la nonna?
3人の素敵な女性に魅了され人魚になりたいと願う孫の男の子。その時おばあさんはどうするのでしょうか?

※原作は英語、邦訳は横山さん

4 18

One of the best avatar maker I've seen.
The art I mean, not the UI. I particularly like the front/back hair selection, allowing a wide variety of styles. Games should take inspiration from it.
https://t.co/Drpjw4VBrS https://t.co/1kIsWJEGK3

13 132

Thanks for the art share! My name is Guilherme, or ilustreGui. I’m an aspiring character designer and comic book artist. I just love to draw ocs.

0 1

Is it too late to celebrate Cat’s day? In my country still is 222, so here’s my favorite cat boy, Kamui. ❤️✨

2 4

LMAO.
Hey, yall.
'm Jacq/Jacqui. I do art stuff (like CR fanart and OCs) and yell sometimes (alot), and because I don't have a fancy promotional art collection tweet like I totally should, I'm just gonna throw recent stuff here.
FOR ALL ART AND NO CHAOS, FOLLOW HERE:

6 37

Gente, corre aqui... Olha que lindo que eu achei no meu cll (são personagens de rpg que eu jogava)

2 18

TE ESPERÉ EN 1999

Son todos los personajes preciosisimos. Esperaba que fuese una BL, pero nopes. Va sobre amistad y es recuqui.

Esos sí, el final... pues me ha dado un poco de bajona. Quería que acabase de otra forma.

0 1

Je trouve les personnages d'hollow knight vraiment sympa, j'ai eu envie d'en réaliser certains, j'ignore si les gens sont fan du bestiaire du Sanctuaire de l'âme mais en tout cas moi oui.

2 3

[1]Bom não gosto de enrolar então vou ser bem direta,me chamo kyoko kirigiri

[2]Baixei esse aplicativo pois achei ele interessante e misterioso e meu ultimate é detetive

[3]Espero ser bem recebida por aqui...

7 17

You really get me.
Album jacket illustration by Shintaro Kago is printed in SHISHI RUIRUI. Signed copies are avail at akatako.
https://t.co/gkMIJ62kYO

10 60

I’m currently watching Kakegurui.
Honestly, I wanted to draw insane looking Shoto like the characters in the anime.
||

4 15

Opa sou a Juh, esse é meu desenho favorito, costumo interagir bastante em desenhos, qualquer coisa tô aqui.

3 9

Esse desenho eu nunca postei em lugar nenhum, real. Achei ele Por acaso na nuvem, ent decidi postar aqui. (Likes, rts e follows são agradecidos desde já)
.
.
.
.
.
.
.
.

3 8