La de kitsunes que haig de dibuixar… Us deixo amb aquesta Kitsune Harlock ,unica i exclusiva per la en forma de samarreta poderosa XD

3 17

With the revamp in Vitus' true form I asked myself how Sias would look if he had a mix of Amb's and Vitus' appearances

1 6

Cap de setmana a l'!

🥘5è aniversari (dinar, col·loqui, concerts...): demà des de les 14 h, preu concerts: 10 €. Info i reserves: https://t.co/gJKYVVlnFm

🎺#Vermutant amb el jazz d'Adrian Cunningham Trio: dg. a les 12 h, gratis https://t.co/mqW0z62YHR

0 2

Ens veiem dissabte a les d'? Estarem en amb la nostra lona de 🎉. Fes-te una foto i guanya un lot de premis, una abonament doble per al .
Tens ací les bases del concurs ⬇️. 
https://t.co/vFQBdlAWhT
T'esperem!

1 2

✔Un èxit del 1er dia Els estudiants han fet dibuixos científics d'animals de les amb i alumnes de Sabieu que el voltor negre té una envergadura alar que pot arribar als 3m 😱😱 Lila i Bosca s'ho troben al

10 26

Cap de setmana a l'!

🥘5è aniversari (dinar, col·loqui, concerts...): ds. des de les 14 h, preu concerts: 10 €. Info i reserves: https://t.co/gJKYVVlnFm

🎺 amb el jazz d'Adrian Cunningham Trio: dg. a les 12 h, gratis https://t.co/mqW0z62YHR

2 2

5/5 | Viu un espectacle lumínic al Jardí Botànic de Montjuïc, una de les seus del de Barcelona.

Una experiència envoltant amb projeccions i música creades en directe!

🗓 14 de maig
👉 https://t.co/l0gVGDRQzc

1 5

Us esperem dijous a per inaugurar l'exposició i parlar de (mal) humor gràfic i guerres, comparant caricatures de fa 100 anys amb el que es publica avui en dia sobre els conflictes actuals. Amb i , s les 19h.

6 15

Gràcies, Vicent!! Ací el tens sence, amb el permís de 😍💜

1 11

Us imagineu tenir aquestes sèries amb ?

17 109

Avui amb les i el estarem a Ripoll ,on farem en directe amb l’ Oscar Muñoz , i l’ Anna Maria Camps !!
Us hi esperem!!

5 20

👀 Ens veiem demà a les d'? Estarem en amb la nostra lona de 🎉. Fes-te una foto i guanya un lot de premis, una abonament doble per al .
Tens ací les bases del concurs ⬇️. 
https://t.co/zHfZUqdQCB
T'esperem!

1 0

3 anys després torna la gran trobada lúdica de la Coordinadora i les entitats de Amb la participació de la Bibl. R.Juncadella, les , el Grup de Foc 9 Barris...

🎉 Diumenge des de les 11 h, al parc de la

1 2

Jo tinc clar quina sera la imatge que portaré com a STAFF a la meva samarreta ,per quan fem el tour i XD
.
I ja de pas amb ganes de que en digui una data de sortida del manga “ del flai” XD

4 17

🎉 Aquest cap de setmana tenim d' ? Si vas a fes-te una foto amb el nostre photocall 📷 i penja-la a Instagram per a guanyar un abonament doble per al  
Feslloc i molts premis més! 🎟️🎁

2 1

Ja podeu encarregar, a preu de cost, un exemplar del fanzin Tirant lo drac 2022.
En aquest enllaç trobareu el de l'any passat i dues versions del d'enguany, amb dues qualitats de tinta i dos preus diferents.
https://t.co/mfzBacFQUx

21 26

3 anys després torna la gran trobada lúdica de la Coordinadora i les entitats de Amb la participació de la Bibl. R.Juncadella, les , el Grup de Foc 9 Barris...

🎉 Diumenge des de les 11 h, al parc de la

2 1