こんばんは🌙
8月になりましたが、実生活多忙にてあまり艦娘たちの育成が出来てないです😓
そんな中、演習にて育てていたサブ比叡を改装出来ました❗
次イベントで活躍出来ますように✨
諸提督の皆さま、今月も更新された
EOや任務攻略に資材備蓄など、お互いに頑張って参りましょう☆

0 60

今日の艦これハイライト

大急ぎで4-5までEO攻略して武蔵を改二に
大和武蔵任務サクサク達成(タッチクソ強い)
任務報酬うまうま
大和改二重に
任務余裕でクリア5-5も敵編成的に楽々
新装備の主砲は化け物か


3 10

Its still shark week, very epic week if i say so myself, eo am reposting these sharks!

2 6

[EO2U] experimental doodles: colors + border outline effect only

30 109

Everlasting Cline is cute, and she and Growth got a pretty good story in the current EO lmao 🏐 Summer Cica to fill in the corner as a lazy cat~🐈

13 39

おはようございます
引っ越しを終えて今日からは艦隊運営に専念…
はまだ無理だなぁ

退去した物件の掃除と草刈り
今日から夜勤です

Weekly終わってるから気は楽ですね
EOは未了ですが

それにしても暑い
ろーちゃん,チョコアイスもいいけど
日本には至高のアイス…ガリガリ君なんてものがあってね…

0 28

I don't know what to take in from the trailer. I see water and kinda think, "Hie thee to the ocean city...". Armoroad, the setting where EO3 takes place. Etrian Odyssey 3: The Drowned City.

But I don't buy it....

0 3

Picrewの「EO2O2O_maker」でつくったよ! https://t.co/ALSgzYpNbh
머리모양이..좀 아쉽긴한데 아무튼 후드티 싲메

0 1

Lemondrop - So, I created this character for myself, but they are current an EO/WTA, so ye. More info here: https://t.co/6o8RxBzSHd Most likely I will keep em though!

0 2

お仕事しゅーりょー。おつかれさまっ。
終わってない任務やらEOを消化しつつ提督業開始!

0 9

Bit late on the daily EO tweet, had a friend over most of the day, and honestly a decent chunk of the day was spent making pizza. Should have prepped the day before but I was lazy. 😅

Anyway, been thinking about Etrian Odyssey 4 a lot. Haven't played it since 2014. Been too long

0 2

来月の3面までのEO割れば設計図3枚になるから誰か改二にしようかな?と思ってZaraをdueにしました 結構長くいるのに遅くなってごめんね

0 0

e is for eo garudia please come back to me

-
-

3 15

Small update to EO :P
No more forms after this I swear.

4 12

来月のEO復活まで資源回復の為に
ディリーとウィークリー以外は
やりたくないです(~O~;)

0 11

もとがぞー
EO様のイラスト勝手に使わせていただきましたー

0 0

desemho rapido do c!jazz porq eo simto saudad d topcraft

17 64

EO’s full redesign! He now has three forms instead of two, and he has no more weird mouth leg things lol

7 15