//=time() ?>
Lemme repost, my caption earlier is came from draft 🤦♀️
Inori Commission @ Fb 2022 💖
#inori #guiltycrown #Commission
FBでまた変な友達申請が来た。日本人男性だが居住地は米国のコロラド。プロフ写真以外は景色の写真と花の写真を2枚ほど投稿してるだけで、記事は何も書いてない。
FBでなんの活動もしていない人物が、接点の無い人間に友達申請するのは明らかに何らかの詐欺を働こうという意図が見て取れる。
I really wish people who repo my work on x,fb, or any other platform would at least mention me as the artist. Over the years I've grown tired that others in the end use the work only to gain reactions. Mentioning the artist doesn't take long, just put a link to the original post.
jjk! jjkmoots! warning spoiler (jaga-jaga)
Disini ada yang suka buat teori, thread analysis atau pembahasan chapter gitu nggak? kalau ada boleh drop dong. Nanti sender follow, mau nambah-nambah akun yang sering bahas jjk soalnya. Nggak perlu di fb atau mutualan juga. (cont..)
Bleach Commission @/ Fb 2022 💖
#BLEACH #BleachFanart #Commission #commissionart #artmoots
Happy ACR Friday!
There's a FB page called Steel Korp Reserve that's been exclusively showcasing some unique Templar Precision builds. I'd check them out for the Scythe/ACR goodies!
FB, Instagram can’t use right now so…🫨👉👈
#kazuscara #scarakazu #kazuha #scaramouche
【pixivリクエスト納品】
おぱんちゅ見せてくれるJKを描かせて頂きました。ご依頼ありがとうございました!
剃髪差分もありますが、見る人を選びますのでpixivとFBにのみUPします。
イラストのご依頼はコチラへどうぞ!
https://t.co/etEGzN6LkH
https://t.co/jAYQTRSUSY
art! Haloo sender mau aktif lagi di akun art setelah hiatus sementara ueueue T__T adakah yg mau berk☁️ di X dan ig? 🥹🌾🌾 Rep aja, kalau ig jgn lupa ketik unamenya nnti sender follow, jgn lupa fb😭
✨Open Commissions✨
✒️
HB: 30 USD
FB: 35 USD
🎨
HB: 40 USD
FB: 45 USD
+15 USD✒️/+20 USD🎨 extra character
✅Ocs, furry, fanart, wings, mid gore, OC x canon*, fanfic art, comic page**
❌portraits/real people, armors, complex backgrounds, perspective, machines
FBをしていないですがXでカガリをいいね!をして、応援しております♥
カガリは、お転婆で無鉄砲なところがありますが、どんな困難にも立ち向かい、失敗しても立ち直り、みんなを支えていて優しくて器が広くてオーブの腐敗を片付けた女神です♥… https://t.co/kvFLtQwKip https://t.co/6XSgw67JfH
FBないですがXでカガリをいいね!して、応援しております♥
カガリは、お転婆で無鉄砲なところがありますが、どんな困難にも立ち向かい、失敗しても立ち直り、みんなを支えていて優しくて器が広くてオーブの腐敗を片付けた女神です♥
そして、彼女は、民は勿論、アスラン、キラ達を救いました♥… https://t.co/C6d0BeJoYG https://t.co/9nuZtTDb5P
Ngl, I have no preferences between twitter or FB, but FB has some whack standards
Probably an achievement for an admin to get your first strike..?
Somehow I found this kind of dumb post on FB.
But what I can say is pose doesn't have any copyright. So if you found two characters with similar pose, it's fine (as long as it doesn't traced).
And using different elements inspired from many characters is actually okay.