//=time() ?>
[The Legend of Zelda: Twilight Princess HD | Wii U]
@Nanogenix Gotta recommend my top 1s from both consoles:
For 3DS: Fire Emblem Awakening
For Wii U: Xenoblade Chronicles X
【版権・落書き】
ダウターさんに押し潰されたい
体重を気にするダウターさんも見たい
#星のカービィWiiデラックス
#ダウター #Mrダウター #イラスト
Muchas gracias a todos los que me acompañaron en el stream de hoy uwu
Así quedó el emote nuevo además de que es el nuevo dibujo del banner de reglas wii
Avanzamos en la comision tambien aaaa 🍯💛
@MHKogath Around here I don't think we've ever seen these ads, only the ones for Wii with the "Wii want to play" and Mario Kart.
For me the reason to buy this game was to see that absolutely gorgeous cover artwork. Like... look at this. It's perfection.
🎁G🎁I🎁V🎁E🎁A🎁W🎁A🎁Y🎁
Before the Wii U bids its adieu, I have a handful of Wii U eshop codes that need to find good homes!
2x Shantae and the Pirate's Curse
1x Darksiders II
1x Affordable Space Adventures
1x Stealth Inc. 2
Looking for 5 winners!
Details below~
DEATH BATTLE! Wii Fit Trainer with Murasama vs Kyo Kusanagi & Oggy
🌟 #祝日だしバズりたい 🌟
人間くんたちもはよーー!!!!!
今日は12時からカービィwiiデラックスなのだ!!!
今日も元気にいこううう😽💖💖
#おはようVtuber
おはミリです(ノ)*´꒳`*(ヾ)☀️。°
今日は祝日だ〜〜🥳✨
お休みの人はいっぱいゲームできるね🫶
お仕事の人は小鳥遊と
一緒にがんばろ〜💪❤️🔥
今日の配信は18時から
カービィWiiデラックスやります😎👍
今日も1日楽しんでこ〜.ᐟ.ᐟ.ᐟ
#祝日だしバズりたい
#おはようVTuber