//=time() ?>
QRT showing your OC's first design to now!
2010 - 2021. Allow me to bring you back to 2009-2010 when my only options to draw were: a mouse, Windows 7 ms paint, and photobucket editor/picnik editor for text and filters. The good ol' days! https://t.co/AOwUxNNM0G
please be the same person it would be so cool please please. the mask windows were built where Vik was a kid please. i want Firelight/Ekko/Viktor to happen so bad
359/365 "Rays of Light" from my 365 Project
Grand Central Station in New York, with rays of glorious light beaming through the large arched windows.
https://t.co/oBFSVM3Qi8
#paulkenton #paulkenton365 #newyorkpainting #newyorkart
11月15日はコンパイルのWindows95用ソフト「ぷよぷよ通」の発売日!(96年)
発売25周年おめでとうございます!!
PC98版の移植なのでマスクド専用エンディングも通モードもありません。
アルルの声は小沢ミナコさん!
なぞぷよもついてます。
自創作ノベルゲー続きでました✌
よろしくお願いします!
DL版(Windowsのみ)→https://t.co/YIeAsxVggG
ブラウザ版→https://t.co/3i8GtPh7Z5
@yoshinobu831 現象から見ても、最初は繋がって使えてたし 機器が悪いのかジョイコンが悪いのか(Windowsが悪いのか)不明なのと、自分以外にそういう報告をいまいち聞かないので特殊例かもしれませんが。
自分はその後XP-PenのAC19(Bluetoothではない独自の接続方式)に移って安定してます。
A scene kid windows xp os and a eboy tik tok virus who fell in love and are very gay 🌈⚡️❤️🔥📱😈
This 4x for @GrimmAgent is probably my fave, even if it's old art! Cleavage windows forever
2000年まではコピックで色を塗ったアナログカラーを取り込んでいたようです。
たぶんPCはPentium200からCeleron466あたりじゃなかろうか。
スキャナーは殿から御下賜いただいたGT-4000、プリンターはPM-700Cか900Cかな。
OSはWindows98だったと思います。
Estaba haciendo labios pero windows dejó de funcionar y nunca guardé el archivo XDDDD, ese sexto labio no se va a hacer nunca imma right lads
.@errorsouls 『Windowsの起動画面の風景)」』
(A view of the Windows startup screen)")
@purblekitty So I extended the canvas and had to redo the windows but do these light beams look okay?