画質 高画質

abandonner la 3è. J'espère que cette saison relancera mon intérêt. Je pense aussi tenter King's Raid : Ishi wo Tsugu Mono-tachi, dont le 1er épisode devrait sortir sur Wakanim aujourd'hui. Medfan, démons, quête héroïque : du classique, mais les persos ont l'air intéressants.

0 1

remember when i said i commissioed someone to draw catgirl maid kamui... YALLL PLSSS IM SO HAPPY AB THIS COMMISSION ITS SO CUTE

2 13

Já é dia 29 no Japão, então, aqui está.
Eu prometi a você, meu amigo que faria desenhos pra sempre pra ti, e isso não vai mudar mesmo que não esteja mais aqui...

お誕生日おめでとう、僕のスーパーヒーロー。
永遠に一番好き。

17 80

Hawthorn [CM]
sketch commission for Nemui. [FA]

6 29

Tsuyu asui. Let’s try and get up to 50 likes or retweet’s to see the “other” version hehe

1 14

Oi! eu sou a Mizy, e tenho essa conta a não muito tempo, então sou bem nova nisso.
Eu gosto de desenhar os personagens do RPG e de séries, animes, mangá/novel, que eu estou acompanhando. Tbm tento fazer alguns "quadrinhos" de alguma cena que eu goste. Obrigada por ler isso aqui.

6 20

Hush, Kamui. When the time is right, we will release the good news.

0 1

Yui. One letter off from You. As in You Watanabe also from LL Sunshine. They're kinda the same too tbh?! Similar design at the very least. I think You is a bit more tempered. Where as Yui is a "shoot first, ask questions later" kinda gal who's got a ton of strength.

0 2

? ? ? YUSUI...............................

0 0

Hello I'm Kaze/ Komainui. I am a background artist who loves to draw my OCs during my free time. I mainly use watercolor on 75gsm paper xD

0 6

Tonight's sketch is Rui. She's the ultimate life form: sea slug vtuber! Check her out at @/RasaiSlug for sea creature facts, Spore streams, and more!

0 4

Lars Tolis, o Leão Branco de Elturel.
Ilustração do personagem de RPG de um grande amigo meu. Com o tempo irei postar todo o grupo aqui.

0 6

Aisha/Laila crossfiteira 🐟🐠 Esse tipo de loucura ce acha aqui.

38 134

Pan-pan ta com visual diferente uiui. Apesar de agora ele so ter uma camisa listrada kkk

Em breve vou fazer a enquete da Ivy e do Russell😳💛💛

2 8

V:Tranquilo... estoy aqui...no te dejare solo

~Acenix al escuchar eso...rompio en llanto

A:LO SIENTO! DE VERDAD LO SIENTO! ME HE PORTADO MAL! NO LO VOLVERE A HACER!

V:Lo se...

A:NO SERE TAN MALO! NO MOLESTARE A LA GENTE PERO....POR FAVOR NO DEJES SOLO!

V:Nunca te dejare solo

35 683

"Stand up, Rui. There's other school we need to beat."

10 40