//=time() ?>
remember when i said i commissioed someone to draw catgirl maid kamui... YALLL PLSSS IM SO HAPPY AB THIS COMMISSION ITS SO CUTE
Já é dia 29 no Japão, então, aqui está.
Eu prometi a você, meu amigo que faria desenhos pra sempre pra ti, e isso não vai mudar mesmo que não esteja mais aqui...
お誕生日おめでとう、僕のスーパーヒーロー。
永遠に一番好き。
#和田光司 #永遠に和田光司 #WadaKojiForever
Tsuyu asui. Let’s try and get up to 50 likes or retweet’s to see the “other” version hehe
#tsuyuAusi #MyHeroAcademia #fanart #drawing
@Diel_wings @bblaqbunny Oi! eu sou a Mizy, e tenho essa conta a não muito tempo, então sou bem nova nisso.
Eu gosto de desenhar os personagens do RPG e de séries, animes, mangá/novel, que eu estou acompanhando. Tbm tento fazer alguns "quadrinhos" de alguma cena que eu goste. Obrigada por ler isso aqui.
Hush, Kamui. When the time is right, we will release the good news.
Yui. One letter off from You. As in You Watanabe also from LL Sunshine. They're kinda the same too tbh?! Similar design at the very least. I think You is a bit more tempered. Where as Yui is a "shoot first, ask questions later" kinda gal who's got a ton of strength.
Hello I'm Kaze/ Komainui. I am a background artist who loves to draw my OCs during my free time. I mainly use watercolor on 75gsm paper xD
#ArtistOfMalaysia
Tonight's sketch is Rui. She's the ultimate life form: sea slug vtuber! #ruirasart Check her out at @/RasaiSlug for sea creature facts, Spore streams, and more!
Lars Tolis, o Leão Branco de Elturel.
Ilustração do personagem de RPG de um grande amigo meu. Com o tempo irei postar todo o grupo aqui.
#pinturadigital #OC #conceptart #fantasyart #fantasy #illustration #personagem #artcommunity #desenho #drawing #ilustracao #rpg #dndartists
Aisha/Laila crossfiteira 🐟🐠 Esse tipo de loucura ce acha aqui.
#winx #winxclub #Winxnetflix #winxfanart #fatewinx
Pan-pan ta com visual diferente uiui. Apesar de agora ele so ter uma camisa listrada kkk
Em breve vou fazer a enquete da Ivy e do Russell😳💛💛
V:Tranquilo... estoy aqui...no te dejare solo
~Acenix al escuchar eso...rompio en llanto
A:LO SIENTO! DE VERDAD LO SIENTO! ME HE PORTADO MAL! NO LO VOLVERE A HACER!
V:Lo se...
A:NO SERE TAN MALO! NO MOLESTARE A LA GENTE PERO....POR FAVOR NO DEJES SOLO!
V:Nunca te dejare solo
"Stand up, Rui. There's other school we need to beat."
#スタリラ #スタァライト
#RevueStarlight