画質 高画質

卓中に生えたCF差分と 木彫りの歯磨き太郎です。
C差分は出ませんでした!!!!やけくそ

3 8

Setelah gelisah menunggu surat cinta dari panitia akhirnya offline kembali offline lagi di dengan jilid ke-2 nya, see you next year!! ✨️

1 8

CFカード付け始めて1年くらいなんですけど、1年で4枚くらい貯まったんですよね

1 3

ช่วยรีหน่อยน้าา💓

ขายน้องค่าราคา 2000 รวมเชิงพาณิชย์แล้วได้2แบบดูเพิ่มเติมในเม้นชั่นน้าทักมาสอบถามได้ค่า
(พิจารณาให้ดีก่อนcfนะคะ😊)

172 180

12/9発売【カードファイト!! ヴァンガード】「女神再臨」にて『多様の操獣師 オノラティオ』を描かせていただいております

34 90

My catalogue!! 🤍 Bringing mostly Apex, Dbd and OW stuff this time in the mix 🫶🏻

Come visit me at booth B-M15 @ Level 3, Banquet Hall ✨

54 191

⭐️!!Announcement!!⭐️

Catch my sibling and I at next weekend! We're super excited for our First CF ever!
We have a good amount of new merch to display so please look forward to our catalogue coming soon!
I'll be posting stuff along the way 😋
See you guys!

4 20

THE FRIEND AT THE END OF THE UNIVERSE

FF14 fancomic for (booth B M-23, lalage). contains massive spoilers for EW MSQ. a story about a friend, an enemy, and everything

A5, 20 pages, black and white

113 373

12/9発売『カードファイト!! ヴァンガード』ブースターパック第8弾「女神再臨」にて【惨慄の騎士 ドゥーフタッハ】を担当しました。 お手にとっていただけると嬉しいです!
https://t.co/dfuhqaCMxn

30 116

[Comic Fiesta 2022 Catalogue] ①
[Share &RT are appreciated 💞]
Bi4chBox | B-K07 ( KLCC LEVEL 3 Banquet Hall )

62 215

On the ninth day of Simpsmas my true love said to me 700 banana rum cocktails pleaseeee 😈🔥🔥🔥🔥🔥🔥 0x3D47839A999498585f5dEC7220a6bB6AC35cF331

9 24

二日目 了!!!!!!!
1C100Fどちらも出しました 最終日までに全PCのCFすごいことになってる気がする
差分です

2 6

1 or 2? Planning on making this WIP a print at CF but i'm stuck on which color/lighting to choose :c

29 237

Your girl can finally stawp speedrunning merchs for cf but now suffer trying to find a print store and style the cosplay wigs b4 cf
Ik the art looks shitty but I give up-

0 8

【#ComicFiesta 2022 Catalogue - Booth B-R15】1/3

Books, prints, tote bags, & merch from me and my friend will be available on on Level 3 Conference Hall! RTs/share appreciated!

Yayyy looking forward to meet everyone there!

17 34

【更新】コルシカの修復家
第151話 ある者にとっての唯一、ある者にとっての凡俗(2)
https://t.co/iNLpD5mkI9

「なんでルカ君が、ここにっ、いるんですかっ!」
「一体なにしにきたんですか。ゴルゴダの丘に集う愚かな民衆なんですか?」

「朝から元気だな、テオ」

10 16

本日発売、カードファイト!!ヴァンガード ブースターパック「女神再臨」にて【原始銀河を紐解く者 】を描かせて頂きました。渾身の一枚です!
よろしくお願い致します^^

88 246

【お仕事情報】本日発売のカードファイト!! ヴァンガード ブースターパック第8弾 「女神再臨(ミネルヴァサイリン)」にて
『サブリメイトランス・ドラゴン』『銀の茨 ブリージング・ドラゴン』のイラストを描かせていただきました!宜しくお願いします!
https://t.co/P6wr3H39rK

37 104