お父さん、お母さんの愛情に包まれ、スバルは幸せ者ですね。そして、レムが諦めるのはスバルくんらしくない・・・といってウルウルしてたらお父さんのかかと落とし!泣き笑ですよ。そして、学校へ行くスバル。エキドナだけが教室に!気になります。#リゼロ 

0 16

Also,I’m leaving this drawing I did of Luna while playing!
I ended liking her design after replaying this game! ^^

18 25

Commission for Zero_Raider1~ Enjoy ~!

12 72

¡Apenas 24 horas desde la emisión del último capítulo! ¿Qué escena fue vuestra favorita del capítulo de ayer? ~ 👀🌸

8 71

Ref sheet commission for Zero_Raider1:
https://t.co/o8jyTvEcNO
Valett belongs to Zero_Raider1

5 24