//=time() ?>
Simsのコミュニケーションが可愛くてつい、通じる人少ないだろうと思いつつ描いちゃう…
3コマ目の吹き出しは正面顔の親ペンなんですけどなんだかわからなくなってしまいました
Les comparto otro dibujo a color que porfín pude acabar a partir de un sketch de mi compa @Nayaa_NSFW que hizo hace unos ayeres. Otra de mis monas creada en Los Sims 3 junto con Sandra y Miriam
New on Gaming Hell - Outrun 2019 (Hertz / SIMS, 1993) https://t.co/shXwOFnNB9 A JUNKER'S HIGH IN THE TURBOSCAPE OF THE FUTURE-HORIZON
Ach übrigens...
Ich hab das Mewtwo+Dragoran digital gemalt... Finde es schrecklich... Werde die anderen nicht digitalisieren... Hab wieder die Lust komplett verloren... Streams werden dann wohl eher Sims sein... Sorry
@ThatDumbBear's water mage lady, Remuna 💙 created from a sims character i love her so much that I HAVE to draw her out. The tattoos are capricorns in the wave, which is also my sign ♑️
Cybill with her whole coochie out, Crypto and André already hate each other, and Ales smokes a hookah. Just Sims 4 things
Here are some loadings screens for people who love the pastel aesthetic.
Download Here 👇🏿:
https://t.co/JkxbaRDB7X
#thesims4 #sims4 #ts4cc #thesims4cc #sims4cc