//=time() ?>
2022年は何デザインしたかなーと思い返すと
1月からドキドキマーダーミステリー のデザイン仕上げて、春先は悪魔とロリータのデザインをしてCFスタートして、推しあつめも同時進行しつつ、後半は小笠原プレシジョンラボラトリー様のトランプのデザインやったり。
なんか振り向くと色々作ったなー
📢 #この冬伸びるVtuber
10月8日に活動2周年を迎え、個人Vtuberですが3DフルトラッキングのワンマンLIVEもCFにて開催しました✨
狐の1402歳、歌声と笑い声がだいぶギャップですが、ぜひYOUTUBEに聴きに来てください!!
YOUTUBE▽
https://t.co/3Soqdu6CL6
SHOWROOM▽
https://t.co/I4ooSaVVWB
Art! Halo sender sama teman sender lagi nyari artist yang bisa diajak ngebooth sama sama buat CF 16 nih, ini art temen sender sama sender ya, kalau kira kira mau boleh komen nanti sender gedor, oh iya minimal 2 orang lagi ya butuhnya
got spoiler the latest chap of MtP.
.
I must re-design Louis's and Albert's hair for MtP x Genshin fanproject 🤣
btw.
I can't publish this project at next CF. Must re-design the outfits and still focus in Genshin scrunchie and GBF+Mtp fanmerch 🫠🫠🫠
but process still on going
DEGEN ALERT! DETONATED TOONZ #1247 bought for 0.13 ETH by Risking_It_All from 0x8cf1fa #TOONZ #toonztothemoon https://t.co/06vYHuMNLd
みんなおはりの😪
昨日から急に寒くなりすぎて体がびっくりしてる🫢💥
寒いとベットから中々出れないよね😪
💓本日のスケジュール💓
・6:30〜【朝活RFA】
・21:45〜
【雑談】CFストレッチゴール、追加プラン、限定枠増加について
#おはようVtuber
New page of GS is up!
DA: https://t.co/UZqiQt0YKG
CF: https://t.co/Bk2D61usIl
RTs Appreciated!
This thread is my catalog for CF 2022
Booth Location: B-T16
Booth Name: WaBaMi
Pre-Order will be available until 15/12/2022 and the link will be below
Keychains and Prints
#comicfiesta2022
Mikan after printing everything for cf:
And yet I still dont have this old grandpa
🐍🐺🐴💀
New art prints coming soon @ Comic Fiesta 2022 Booth B-K01 !
#comicfiesta2022 #CF2022 #comicfiesta
miffy nation rise up 💗
1st sticker is free for friends/fans at our CF booth 🥺
みんなのお陰でCF開始10分で目標の30万円を超えました‼️
ここから更にリターンが増やせるようにストレッチゴールを設定してみんなに応援して良かったと思ってもらえるように頑張るね😢😢😢
感謝の気持ちを込めてサービスショット📸
#GrimoireMAGE👑
Im dying [RT Appreciated]
Hello everyone! Our booth, Benene Jelly, will be at B-M18 in the Level 3 Banquet Hall!
Catalogue for #CF2022 dozo!
#comicfiesta2022 #comicfiesta
When looks the letter at the letter that she draw
CF players : Oh thats her name
French players : oh she write "Yes" :)))
おはこね🐈☀
12月ー!今日からエアコン稼働です🌬
みんなもあったかくして過ごしてね🌸
今日は配信お休み!
CFは引き続き実施中です!
今回限定のリターン品が多いので、
グッズが気になる方もチェックしてね👀✨
https://t.co/Szew76FhST
#おはようVtubar
#12月最初のらぶりつ下さい 🧡
Hi, just a quick update.
Was away due to a recent surgery & work; life has been hectic. Unlikely I'll have time as well to draw new stuff and print them for CF. But I'll be there running things behind the scenes plus prolly selling existing merch at a friend's booth, deets l8r!
Finally completed both sets of pochita stickers for CF 2022 🥹💖🫶