画質 高画質

GOOD MORNING GUYS! I finally finished compiling my catalogue for my merch that I'm going to be sellin' at Our booth Cookies & Cream at B-F09. My line up merch will be NijiEN, Genshin and KNY.☺️Prices and details in pic below

41 96

2022年は何デザインしたかなーと思い返すと

1月からドキドキマーダーミステリー のデザイン仕上げて、春先は悪魔とロリータのデザインをしてCFスタートして、推しあつめも同時進行しつつ、後半は小笠原プレシジョンラボラトリー様のトランプのデザインやったり。

なんか振り向くと色々作ったなー

7 27

📢

10月8日に活動2周年を迎え、個人Vtuberですが3DフルトラッキングのワンマンLIVEもCFにて開催しました✨

狐の1402歳、歌声と笑い声がだいぶギャップですが、ぜひYOUTUBEに聴きに来てください!!

YOUTUBE▽
https://t.co/3Soqdu6CL6

SHOWROOM▽
https://t.co/I4ooSaVVWB

18 41

社恐仔決定把這張超隨便的塗鴉印成CF的認親卡
🥹有去CF想拿/交換的v朋油們可以偷偷跟我說 我會多印點

0 16

Art! Halo sender sama teman sender lagi nyari artist yang bisa diajak ngebooth sama sama buat CF 16 nih, ini art temen sender sama sender ya, kalau kira kira mau boleh komen nanti sender gedor, oh iya minimal 2 orang lagi ya butuhnya

1 28

got spoiler the latest chap of MtP.
.
I must re-design Louis's and Albert's hair for MtP x Genshin fanproject 🤣
btw.
I can't publish this project at next CF. Must re-design the outfits and still focus in Genshin scrunchie and GBF+Mtp fanmerch 🫠🫠🫠
but process still on going

0 1

DEGEN ALERT! DETONATED TOONZ bought for 0.13 ETH by Risking_It_All from 0x8cf1fa https://t.co/06vYHuMNLd

0 3

みんなおはりの😪

昨日から急に寒くなりすぎて体がびっくりしてる🫢💥

寒いとベットから中々出れないよね😪

💓本日のスケジュール💓

・6:30〜【朝活RFA】

・21:45〜
【雑談】CFストレッチゴール、追加プラン、限定枠増加について

10 53

RTs Appreciated!

This thread is my catalog for CF 2022
Booth Location: B-T16
Booth Name: WaBaMi

Pre-Order will be available until 15/12/2022 and the link will be below

Keychains and Prints

23 39

i wish i could finish Emet Selch on time to print and sell for Cf but oh well! Maybe i’ll have to put out an interest check to see if people would like standees of him 🥺maybe it’s just me. I may still print for myself anyway!

6 23

Mikan after printing everything for cf:
And yet I still dont have this old grandpa

1 3

🐍🐺🐴💀

New art prints coming soon @ Comic Fiesta 2022 Booth B-K01 !

17 52

miffy nation rise up 💗

1st sticker is free for friends/fans at our CF booth 🥺

17 72

みんなのお陰でCF開始10分で目標の30万円を超えました‼️
ここから更にリターンが増やせるようにストレッチゴールを設定してみんなに応援して良かったと思ってもらえるように頑張るね😢😢😢

感謝の気持ちを込めてサービスショット📸

16 64

Im dying [RT Appreciated]

Hello everyone! Our booth, Benene Jelly, will be at B-M18 in the Level 3 Banquet Hall!
Catalogue for dozo!

197 618

When looks the letter at the letter that she draw
CF players : Oh thats her name
French players : oh she write "Yes" :)))

1 10

おはこね🐈☀

12月ー!今日からエアコン稼働です🌬
みんなもあったかくして過ごしてね🌸

今日は配信お休み!

CFは引き続き実施中です!
今回限定のリターン品が多いので、
グッズが気になる方もチェックしてね👀✨
https://t.co/Szew76FhST


🧡

5 26

Hi, just a quick update.

Was away due to a recent surgery & work; life has been hectic. Unlikely I'll have time as well to draw new stuff and print them for CF. But I'll be there running things behind the scenes plus prolly selling existing merch at a friend's booth, deets l8r!

0 5

Finally completed both sets of pochita stickers for CF 2022 🥹💖🫶

13 44