画質 高画質

Mein kleiner Elf qwq er hat noch keinen Namen ;-;

0 2

Ich dachte ich lade einfach mal ein paar Zeichnungen hoch c:
.
.
.

0 2

Latro my boy I’m so sorry I never draw you...

1 24

Dibujo de hoy
Prog.Usada: Medibang paint
Posd: esos 3 minutos de baile es lo que más adoro ver de la película de cenicienta, ese vestido está uff (*Grito interno*).

1 1

Random eye sketches. I saw someone in a discord server draw some eyes and that inspired me so I decided to do this.
————

0 0

Old stuff, I almost forgot to finish this one! It's 2018/8/?? when I got lv200 🎉

0 3

“Sometimes, you just can’t take back what you’ve done.”
————————————————
—————————————————

0 0