画質 高画質

I've settled on a name for my new character! ^^ Her name will be Digi! Thank you for the suggestion! ^^

9 46

Hi! Im krusty 😊 i do trad and digi art 😊

1 3

Congrats on 1k!!!
I'm Adrian, a smol digi artist trying to make friends and get better! Here's some of my favorite pieces 💖💖💖

1 3

14 y/o 17 y/o

i don’t have 12 bc i started digi at 14.. https://t.co/OAF2kibI1H

0 18

Hi I'm minggi ✨ I do trad and digi art😊💕here are some of my pieces✨ let's be moots

0 4

Hi I'm minggi and here are my artworks, I do trad and digi

0 3

Ty for the art share! 😊

I'm a tradi/digi artist who mainly draws OCs and original content, both cute and fluffy, and spooky scary stuff!

1 5

I believe in Josemette catgirl supremacy. Is this (digi)doodle Idk but it's REALLY early.
(If you happen to see this /, I'm so sorry :'))

9 31

Lastly: Commissions!
Digi Portraits £45+/5 slots
Digi Fullbodies £75+/5 slots
Teastain Postcards £25+/5 slots
Watercolours £75+/2 slots
Discounts:✅✅❌✅
The shop opens TOMORROW at 12pm BST! Follow the shop before 10am to get access to ALL DISCOUNT CODES
https://t.co/cC0n0ync6T

5 7

Theme: Embracing Equality towards Social Justice

This was my art digi contest entry which i got 2nd place so its a bit rough with the limited time aaaaa 🥺🥺💕💕

6 25

Merci pour l'occasion 😔👉👈💜

Maddo pour vous servir 🍥
Je fais principalement du digi et je tente l'animation de temps en temps (bon rien d'exceptionnel hein mais je débute ) 👉👈 https://t.co/owSM5r2rSO

J'en profite pour reposter mon dessin de Ash au passage 💜

0 5



Presenting my art. Hope you'll like it.
Trad and Digi

1 3

Hey ! Moi c'est Juun, je dessine surtout au digi, très souvent avec des couleurs chaudes :)

0 6

i had to make a process video abt the making of my last DIGI project so here are some stills from that!!!

1 7

Drawing with Digi is now live on twitch!
https://t.co/rDzGGwYedL

0 0

Merci pour l'occase

Bonjour je dessine un peu, plus sur tradi que digi mais voilà quelques gribouillages que jai fais

1 13

Hello, merci pour ton tweet, perso je gribouille au digi et principalement sur insta (@/Saprystie si jamais) 🥺

3 15

YAY trop cool

Bon bah moi c'est m_art_draw (même pseudo sur insta) je fais du dessin au digi principalement maintenant et je réalise le premier chapitre de mon manga en ce moment même

0 3

Merci pour l'opportunité !
Je suis Siwol (pas definitif xD), je suis principalement au tradi (un jour je ferai plus de digi...), je dessine principalement mes OC mais j'ai plein de projets, d'ailleurs je compte ouvrir des ptites commissions quand j'aurai plus de visibilité ! 😊

5 10