//=time() ?>
本日2月19日は「#チョコミントの日」!
この記念日はアメリカの「Chocolate Mint Day」からなんですね。
日本では2021年制定と出来立てです!
イラストは「はなこ」さん。
可愛い絵柄にチョコミントの配色のバランスが素晴らしい!
#札幌twitter会 #さっぴよ #就労継続支援 #チョコミント #イラスト
@ChocoRune1 Welcome back choco rune ^_^ here's some of my recent favorite works for the art share! I'm working on a comic and some cute merch atm ^_^ also a zine cover which will be in March ^_^
如月千早
アイマス知り始めた頃に最初に好きになった子。歌に対してどこまでもストックな姿勢が好き。生い立ちを知ってるからこそ、ストレートにかわいいchoco fondueや明るく前向きなJust be myself!!視聴した時や趣味にカメラが加わった時泣いた。
Late for valentines AND for cheap chocolate day... 🙄🦋 Yes, these two can't do anything correctly...
おはようございます🍫🌿
2月19日は #チョコミントの日
アメリカの全米菓子協会(NCA)が2月19日 を #ChocolateMintDay とし、日本でもSNSを中心に「チョコミン党」が盛り上がりを見せることから【チョコミントの日】を制定しよう!プロジェクトが制定。
クラファンで制定されたそうですよ!
[ Cinderace ] #Pokemon -
she has BECOME the chocolate.
Thanks for 900 followers! So close to 1000 that I can taste it (by licking my monitor)... https://t.co/sycUUHz63Y
2月19日は全米菓子協会 NCA(National Confectioners Association)が定める『チョコミントの日(Chocolate Mint Day)』だそうです🍨。
She got those chocolates for 75% off after valentines...
But she still cares about you ❤
Celestine has an incredible sweet tooth and her favorite foods are chocolate chip cookies and blueberry pancakes.
Just wanted to bonk granny with choco but I hit her with another paper cut #GanbaRosu
02.17 Chocolate dorayaki 🍫
=================
#drawing #drawingfood
#illustration #fooddrawing
#foodieart #絵 #イラスト
#食べ物イラスト
#イラスト好きな人と繋がりたい
#香港插畫 #美食插畫 #食物繪畫
#食物繪 #doraemon #ドラえもん
#チョコスイーツ #dorayaki
#ドラ焼き #チョコドラ焼き
#darkchococookie #bug #comic #ibisPaintX
Ok. So what if the leaf on dark choco head is a bug
Streaming now! Time to grind and collect more chocolates! Drop by and say "hi" would love to chat
https://t.co/XgqwNvZeG8
ベルファストのチョコ (3P + Variant)
Chocolate Belfast (3P + Variant)
[Reward]
https://t.co/mzdPq1Mdrq
https://t.co/wzpn8Yp1Bv
https://t.co/tYtYSZt515
顔あり
ペルケ兄さんに立派なケーキありがとうございます~~~!!!!うちの子達皆も愛でていただいてめttttっちゃ嬉しいです!!!!!
https://t.co/yYLdGrcDQ0 #チョコボックス🍫 #chocobox_totoso60
https://t.co/UQ0lHV0lkS #チョコボックス🍫 #chocobox_mohisaburou
練習したくて主線のペンが変わってますが…😭
チョコボありがとうございましたー!!!🙏😇