画質 高画質

am I still playing with these sims of Po and Rosy? yes??? what of it?????

1 6

Deu-me a louca e baixei um monte de cabelo pro the sims

0 0

できてるところまで動作確認してみたら諸々粗すぎて使い物にならず、テクスチャは全部描き直し、メッシュは分割中(緑が分割済)。これなら文句ないだろオラァ!とヤケになって描いたけど、どんなに細かく描いてもファイルサイズは同じなんだから細かくしたほうがよいね

0 11

EA put Rey's lightsaber upside down on the cover of Star Wars Journey to Batuu.
The blade is coming out of the grip...lol

1 9

The Sims 4 Plus Star Wars Journey to Batuu Bundle is up for preorder on Amazon ($39.99)
PS4 https://t.co/RMXPsNuJuv
XBO https://t.co/l2Abr850b1

8 63

not the best house for sims with allergies
next, i'll renovate that hideous yellow house in the background that i built when i first started playing sims 4 almost 2 years ago

0 13

Kleine Planänderung für morgen:

Stream morgens um 10:
- Zeichnen
- Frühstückspause um 11

Stream abends um 7:
- Sims 4 Community WG :3

0 6

思ってたより中は広いらしい。テレビ置けるってことは電気も通ってる? なら公共サービスなしの区画特質は廃止
拡張したいけど外観のバランス考えると微妙だし、電化製品解禁以外は基本このままでいいか
テーブルの存在だけはちょっと当たってた

0 0

I'm in the mood for some Bella Goth

1 1

when im too lazy 2 draw my ocs i just make them in the sims. heres a sunsmasher oc named Aubrey whom ive have for awhile

1 11

She has a shitty story, but I drew Eliza Pancakes anyway! I wanna make her a sticker.

0 2

Продолжение скринчиков. Первый постик😌

0 1

初めて普通の(?)髪型を一から作ってるけど、適切なヘアラインの細かさとかアルファの濃度とかメッシュは単層でもいけるのかとかほつれ毛の有無とか悩みどころが多すぎる!
いつもテクスチャを後回しにしてはマッピングで地獄を見てたので先に描いたのは正解だったかな。

0 9

Me:hey I wanna learn to draw quick and not doing everything perfect. This little pose will do and then I can play sims.

6hrs later 🌝😭

2 5

a messy redraw of one of my screencaps from atb sims reboot!💕💕

7 16

Finally continuing this monstrosity. Curtis in his Sims 4 room 🤣 I've been posting my Sims builds along with my art recently, so now, I'm combining the two things I like doing ✨ I also find it helpful when builders share what packs they use for a build :P

1 7