//=time() ?>
Si vous en prenez plusieurs c'est -50% à partir de 2 commandes jusqu'à 5 max . Je ne prends pas les comm de plus de 50 euros. Pour les commandes digi c'est 5 euros de plus sauf pour les headshot et bust up qui restent au même prix au digi et au tradi.
@LeJunesArt Congratss for your milestonee♥️
I am Chu from Ph and I do trad and digi art but I am still practicing it. I love to draw portraits, food art and fur babies here are my favorite works so far
Seperti yang dijanjikan, gambar digi ketiga saya adalah
Mahou Jojo Nima, tadinya mau plek nempel di muka jonathan joestar, akhirnya ganti jolyne, dan keasikan sampe jd terlalu serius wkwkkw
#NimaCepek
#Yumeriart
@artelsia Thank you for this artshare!
Fairly new to Art Twt and still getting used to it
Usually do traditional works tho i love experimenting with other mediums too and trying to learn digi too. I usually do illustrations that express things ive gone through and things i hold dear
Beda chara sih.
Tapi tetap kerasa gambarku gak?
Tradi vs digi https://t.co/UBeH3VkO7e
I decided to draw this random doodle into digi bcs she's pretty👉👈🤧
#artidn #zonakaryaid #ArtistOnTwitter
up yg lama aja gpp ya huhu. I missed drawing again 😭
Tradi. vs. Digi https://t.co/HoGgzJsnHg
tradi vs digi!! 💖
I prefer colored pencil more than wc/acrylic https://t.co/OdJQ67qCDD
spa yg suka sketch nya di kertas baru lineart, coloring di digi
Bon tant pis c'est la pire horaire pour poster mais j'en peux plus d'attendre
Voilà! Une tite illu au digi
Est ce que ça intéresserait des gens si j'ouvrais des commissions dans ce style au digi ? 👉👈💕
Here's Suzy with Chompy and A Digimon (I've started to watch the new series and it has put me in a digi mood)
Hnnng I'm late but Vampire Techno is a vibe, i didn't know he could look as dead as he sounds. Digi is hard qwq. #technobladefanart
Naisipan kong gumawa ulit ng fan art ni Eve na walang reference.🤧💛 @VentreCanard_Wp
Sana magustuhan nyo po kap💛
Digi art: @jelianarts
j'ai pas les vieux dessins tradis ici (dommage ils sont droles) je vous fais la version digi : 2016 (projet d'art pla c pour ça c flouté)- 2020 https://t.co/YjKtqPYtec
@BBslamms Congraaatsss!! And thank you for the thread!! 😍😍 I’m Geichii and I’m a digi artist who love to draw anime boys and sometimes do fanarts 💕💕 These are my latest art 💕
#artshare #artistsontwitter
Tagging: @SukizukiIzuna @DirkannChannel @_kaisl