画質 高画質

Si vous en prenez plusieurs c'est -50% à partir de 2 commandes jusqu'à 5 max . Je ne prends pas les comm de plus de 50 euros. Pour les commandes digi c'est 5 euros de plus sauf pour les headshot et bust up qui restent au même prix au digi et au tradi.

24 31

Congratss for your milestonee♥️

I am Chu from Ph and I do trad and digi art but I am still practicing it. I love to draw portraits, food art and fur babies here are my favorite works so far

0 6

Seperti yang dijanjikan, gambar digi ketiga saya adalah
Mahou Jojo Nima, tadinya mau plek nempel di muka jonathan joestar, akhirnya ganti jolyne, dan keasikan sampe jd terlalu serius wkwkkw

1 5

Thank you for this artshare!
Fairly new to Art Twt and still getting used to it

Usually do traditional works tho i love experimenting with other mediums too and trying to learn digi too. I usually do illustrations that express things ive gone through and things i hold dear

1 2

Beda chara sih.

Tapi tetap kerasa gambarku gak?

Tradi vs digi https://t.co/UBeH3VkO7e

0 1

I decided to draw this random doodle into digi bcs she's pretty👉👈🤧

5 28

up yg lama aja gpp ya huhu. I missed drawing again 😭
Tradi. vs. Digi https://t.co/HoGgzJsnHg

0 7

tradi vs digi!! 💖

I prefer colored pencil more than wc/acrylic https://t.co/OdJQ67qCDD

7 35

Nouveau photo de profile ! Je test encore des choses au digi !

1 19

spa yg suka sketch nya di kertas baru lineart, coloring di digi

0 3

Bon tant pis c'est la pire horaire pour poster mais j'en peux plus d'attendre

Voilà! Une tite illu au digi

14 55

Est ce que ça intéresserait des gens si j'ouvrais des commissions dans ce style au digi ? 👉👈💕

2 4

Here's Suzy with Chompy and A Digimon (I've started to watch the new series and it has put me in a digi mood)

0 2

Hnnng I'm late but Vampire Techno is a vibe, i didn't know he could look as dead as he sounds. Digi is hard qwq.

1 17

Naisipan kong gumawa ulit ng fan art ni Eve na walang reference.🤧💛

Sana magustuhan nyo po kap💛
Digi art:

0 3

j'ai pas les vieux dessins tradis ici (dommage ils sont droles) je vous fais la version digi : 2016 (projet d'art pla c pour ça c flouté)- 2020 https://t.co/YjKtqPYtec

0 3

Congraaatsss!! And thank you for the thread!! 😍😍 I’m Geichii and I’m a digi artist who love to draw anime boys and sometimes do fanarts 💕💕 These are my latest art 💕


Tagging:

2 3