画質 高画質

what are you doing???
*suffered from artblock but now i'm fine*

1 22

วาดฉลองรีบูทวัดด้าค่ะ


0 11

น่ารักจริงๆ

23 100

MUCHAS POR LA OPORTUNIDAD AH-

HOLA, SOY RYAN, NO SUBO MUCHOS DIBUJOS PERO ME ESFUERZO MUCHO Y ME GUSTARÍA HACER DE ESTO MI VIDA EN ALGÚN MOMENTO AH- MI ESTILO VARIA MUCHO, PERO ESTA INSPIRADO MAYORMENTE EN EL DE FUNAMUSEA POR QUE EN VERDAD LO ADMIRO, PERDÓN, YA ME VOY AH--

4 28

"I'm just a normal little girl."

Chocolate Girl by Utsu-P is a really epic and cool song ✨

Sketch for a possible Valentine's fanart.

6 36

ロクロブ👮‍♂️🦐

「今天除夕,明天春节㊗️✨
祝福大家身体健康,万事如意(*°∀°)=3
最近买的💙❤️贴纸很好看,画一下最喜欢的两个角色🎀」

3 24

       
p3p4都是描改
p3原图→weibo:小蓝和他的朋友们
p4translate↓
Lovers in quarrel けんか中の恋人

5 23

Alrighty so here's Taffy that I drew for 's newest fanmade theme~
As a bonus since I like how it turned out, there's also the lineart.
Glad that I could participate!

1 12

Some ocs I made for fun while looking at funamusea's blog

0 2

ロブコ/Lobco

「✏️新年手绘←❄️→圣诞指绘📱」
「💙正月来临,祝愿大家在2020年过得开心快乐❤️」

9 35