画質 高画質

Art Style Timeline with Sailor Moon pics! https://t.co/CLmCk3pgeB

10 90

I will not longer draw high quality art, switching to whatever this artstyle is

3 164

Halfway through first comic page I realized that I need to go work on some (a lot of) character designs first lmfao

I've gotten the hang of the comic style tho

8 37

I heard two opinions about my painting at the same time.
The first is that my drawings are in an ‘anime’ style.
Second, my drawings are in the ‘American cartoon’ style.

I think it's interesting~

3 30

Riyo-styled IF‼️💚🍃

Happy April's Fools~!

66 205


「DXモチノドライバー」に全力で乗っかった特撮も面白そうですねという案を出していただいていたので5Stylesとヴィルヴォイヴァーを完成させてから「すみません追加いいですか…?」と取り掛かったネタその1
ドライバーに合わせたカードモッチホルダーは餅切りモチーフ( ˘ω˘ )

18 25


今回の企画で方向性を定めるにあたり、90~00年代のロボットアニメ的なものにしようと考え、当時多く生み出されたデフォルメ頭身のロボが出てきそうな感じに
もち子さんの並行同位体が暮らす世界を巡る冒険モノですね
ロゴに各キャラのモチーフ入れたり凝ってみたつもり

13 19

さて夜になったのでそろそろいいかな( ˘ω˘ )
今年の エイプリルフール企画にて
並行世界少女モチコ+5Styles
仮面モデラーモチコ
魔法少女ピュアアンコール
超合成合体ヴィルヴォイヴァー
をそれぞれ描かせていただきました!!
楽しんでいただけましたでしょうか(°∀°)

40 68

back from my break!🥰 you guys like the new style? <3

23 660

My team isnt a sentai/ranger team but they have a bunch of smaller robots that combine into one. With sentai/ranger you can have anything from a really intricate combination where they seamlessly combine or you can have the slap on style of gattai, its up to you.

2 5

掲示板絵です!
男の子バージョンです!

スーパー病院マンなので病院に行って来ます…

This is a bulletin board style illustration!
It's a boy version!

Today is a hospital visit, so I'm going to the hospital in the morning...

34 116

Because of constant sh4dowb4nning, i've decided to change my art from now on for something social media and advertisor friendly.

I remade my advent fanart with my new style. I hope you like it!

5 30

i wanted to draw ina's new outfit! i love the new hairstyle 🐙🧡

6 65

this one had more modern soejima style (funny they recycled the design for karukozaka)

49 431

This is my contribution to the 24H Extra Mini Relay Race!
✨🌙Family🎐✨

Half Anime style, based on Latona and Her Children, Apollo and Diana by William Henry Rinehart💖

Please look forward to the works from the next contributor, 漫芯巧克力

78 311

ChatGPTに聞いたらこう言ってきたので、試しにそのまま入れてみたら結構それっぽいのでてきた
どのフレーズが効いてるのかはわからんが

"Create an image of a whimsical, cartoon-style character with exaggerated facial expressions reminiscent of classic Japanese manga and American comics… https://t.co/kOt0b057Sn

0 6

(Trying to find the style improvement for the '2 years ago' and 'Now' ended up with this) 😂 https://t.co/R131a0PEk3

6 79

Happy birthday !! 🐸🧡

81 991