画質 高画質

Only 24 hours left of the give away, make sure to enter.

Check some out in VR (plot 3068 for Somnium Space Windows client) https://t.co/1ftNYf0GJs

https://t.co/sIpeUoQ6Po

0 3

“I discovered windows one afternoon and after that, nothing was ever the same.” – Anne Spollen

0 0

To win or not to win, that is the question.

Check some out in VR (plot 3068 for Somnium Space Windows client) https://t.co/1ftNYf0GJs

👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.co/sIpeUoQ6Po

0 1

Don't forget to enter the Dorki giveaway you might get a free sock puppet for VR (plot 3068 for Somnium Space Windows client) https://t.co/1ftNYf0GJs

https://t.co/sIpeUoQ6Po

0 5

開幕懐古ネタ。
昔Meちゃんのコピペ画像を保存してたっけな~と昔の画像フォルダを漁ったところ、しっかり残っていた!
更新日2009年。WindowsMe自体はもっと古い話。
なつかしい。しあわs

1 4

これは前ようつべで見た「Windowsのペイントでペジェ曲線を使って絵を描く」というものを自分でも出来るだろうかと試していたものの産物(キャラデザは即興&適当)

0 8

Heute Abend von 17 - 20 Uhr starten wir den neuen GAMING FRIDAY mit Monkey Island! =D
Das letzte Mal, dass ich das Spiel (mit)gespielt habe war noch Windows 3.11 ...
Kommt vorbei und spielt mit! =D ist erwünscht. Lasst uns gemeinsam nostalgieren und Spaß haben!

2 8

Don't forget to enter the Dorki giveaway and check some out in VR (plot 3068 for Somnium Space Windows client)https://t.co/1ftNYf0GJs

👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.co/sIpeUoQ6Po

1 6

Don't forget to enter the Dorki giveaway and check some out in VR (plot 3068 for Somnium Space Windows client)https://t.co/1ftNYf0GJs

👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.co/sIpeUoQ6Po

0 3

大きな画像でアップすると自動縮小かかるんですが、フォトショップやクリスタで描いている時と見え方が違うので調整しないと、線とか瞳の彩色が潰れちゃう、ああ悩ましいって、昔、Windows95でCG描き始めた時似たような事言ってたわ(苦笑)



7 43

軌跡シリーズは「あんですって~?」と「モチのロン」と「ふふ」と「応!」を受け継いで行く軌跡です😤


1 3

Finished art of hank getting threat talks to a customer.

Mainly complains about not having microsoft to add windows 11 on his old pc.

0 6


【#魔王
私は魔王 ルキフグス
以後 お見知りおきを

【#堕天使
わいが堕天使 メルコムや!
文句あんのか おんどれ!!

0 0

思い出のゲーム『さくらの季節』
ゲームとしては全く面白くない、問題はアウト気味なキャラデザ
出た当時から「コレは大丈夫なのか?」と自分の周りで話題になったゲーム
Windows版はプレミアゲーになっているみたいなので、98版ももしかして…
処分せずに持っておけばよかったかな😅

2 8

Android版クリスタはWindows版に比べてGUI部品が大きく、「ただでさえ狭い画面が余計に狭くなるやん!!」と常日頃から腹立たしく思っておったのですが、開発者向けオプションで簡単に小さくできることを今更ながらに知りました (;_;)
まだまだ Galaxy Tab S3 は戦える...!!

47 76

Windowsの日記ソフト、wDiary使ってるのだけど、
進捗とか試してみたこと比較したりするのに便利
絵をコピペで貼り付けたりテキスト入力したりするのに軽くて使いやすいので、
そういうの探してる方いたら見てみてというのを言いたかった
↓こここ
https://t.co/LORO75oSjD
↓こんな風につかてる

3 33

wanna close the windows cos theres loud-ass construction work directly outside the house

cant close the windows bc its hot af

0 0

壁紙原本(使っていた当時WindowsフォルダやWallpaperフォルダの中にあった壁紙をバックアップしてた

Me,2000,xp,鯖

2 16

fall bubbline art by mowindows94 on instagram!! <3

72 290

this summer was some messed up shit

hey you wanna hear some else messed up shit is my new neighbor apparently is quite mental and was peeping in my windows and started having a breakdown when I pulled the shades and now the police are there

str8 men

0 0