画質 高画質

Wild speculation time cause I can't wait for 6.2!

So there are theories that this guy we find all around the Shadow of Mhach raids is a representation of Rhalgr, I also considered that he was the host of Emet in that time. But recently I just had a thought, hear me out :

0 0

658. OP

Dudo muchísimo que la serie llegue a la temporada 4 (si es que la 1 acaba en Arlong, la 2 en Arabasta,la 3 en Skypea y la 4 es Water7) pero me gustaría ver como se representa en LiveAction a Zorro cortando por la mitad un tren en medio del mar

0 3

Literally complaining to complain. Like get your head out of your ass already. I swear people who hate shipping, see more ships then people who do ship (there's nothing wrong with shipping fictional characters, like who or what is it hurting? Straight representation?)

0 73

Necesito cambiar de icon, una renovación siempre cae bien después de un horrendo día. Además, Mana me representa, está igual de muerta que yo y mis ganas de vivir

xd

1 6

Creo que no he publicado nada de mi avatar que dibujo para representarme lol,so,aquí ta minis lemonbees y un lemonbee más detallado 🍋✨

0 2

quick catbo :] im on the backliners chapter of... uh... backlines.
bonus funnie: "tubbo but every time he transforms his hair is a different wild color bc its a representation of what he truly wants in that moment send tweet"

3 10

I made walter white in phineas and ferb art style because i saw in twitter some Dalle-Mini representations of it

0 4

https://t.co/RpPpBCBWQU
A representation of much needed displays of public affection for the LGBTQI+ community to break down barriers and celebrate love being love with pride.

See more of GlobalKind's art here: https://t.co/uhoC8ob9GO

2 26

No es la representación pragmática de una carita riéndose? Como en las caricaturas y demás, como el :) o el (⁹-⁹)

0 0

Yo sé que es para representar la figura/persona de la constelación, pero hay otras cloths como Géminis y Sagitario que también lo hacen y no tienen máscaras como tal

0 6

Honestly just wanted to draw them, single handedly one of the best cartoon ships out there, and It has done so much for representation in cartoons and TV in general!

1 10

A representation of how i feel everytime i think about eremika & how they didn't get their happy ending 😔

2 26

✨🏳️‍🌈 PRIDE POTION ICONS 🏳️‍🌈✨

🌈 $1️⃣2️⃣0️⃣ Flat
🤍 Only open for one week
🌈Human & Anthro characters welcome
🤍 Can’t pick just one flag? Let me know on your form and I’ll accommodate more representation for you!

• COMMENT ‘CLAIM’ BELOW IF INTERESTED •
(Please have DMs open)

82 302

It's me! I commissioned this because there is a lack of fat representation in art and I thought it would be fun, maybe to use somewhere on my channel.

Thanks to for doing such a beautiful job!

3 8

Melody's reaction is a pretty good representation of my Monday mood. She is not having it 😂

0 2

The SB-10/10 Starwing and Drone Fighter from the 1994 OVA series (and film) Macross Plus. The Starwing and Drone are representations of both sci-fi and real aeronautics. Starwing art by Kazutaka Miyatake, Drone art by Shoji Kawamori. Colors by me

9 49

Creo que os voy a contar una curiosidad sobre Yamato. La primera información que tenemos es de hace 20 años, cuando presenció la ejecución de Kozuki Oden. Ahí ya llevaba esa máscara Hannya, máscara usada en el teatro Kabuki (corregidme, por favor) y que representa...

15 66

saw this meme on reddit about claude & i just love this small character analysis!!

what i love in fire emblem 3H in general is that there’s representation for so many groups & i esp relate w claudes struggles as a mixed race kid, having grown up in a very white area in europe

713 2979

¿Qué tipo de dragones prefieren ustedes, los asiáticos o los europeos?
Uno por su parte es sinónimo de buena fortuna, el otro por su lado representa la lucha, pero ambos cumplen generalmente el rol de guardián.

4 24

Uno de los géneros que más se le atragantaron a y su fue el no llegaron a niveles de Capcom o Konami. Aún así tienen buenos representantes como este que como mínimo a mi personalmente, me parece una delicia!

25 164