画質 高画質

Happy 10th year anniversary of Gravity Falls <3 🌲💫

168 825

obrigado gravity falls por nos apresentar o melhor vilão de todos

372 1835

Happy 10 year anniversary to my all time favorite cartoon!#GravityFalls is so sentimental for me,I remember watching THAT SCENE™️ and going “Yeah, I want to work in animation one day”.Thank you and the entire cast and crew. Stay weird!

5 8

🎂 Un día como hoy hace 10 años se estrenó el primer episodio de 'Gravity Falls' en Disney Channel

96 529


10周年なんだ!??????😳😳😳おめでとう〜!!🎊🥳🎉7年前に初めて観てから面白くて大好きだったな〜😂😂😂
久々に観たいけど、今はDch観れないしプラスも入ってないので普通に難民()
とりあえず過去絵でお祝いね🤭💕双子とパシフィカが好きです😇

3 9

Probably because anti-gravity stache is kind of a blursed concept.

0 7

i can't believe it's been 10 years

6 54

Il y a 10 ans, le premier épisode de "Gravity Falls" sortait sur Disney Channel.

5 49

A little doodle I did for the 10 years of Gravity Falls with the kids Dipper and Mabel <33 Love myself some traumatized kids! Hope they got some therapy after gravity falls
-

31 129

No puedo creer que ya son 10 años, le hice este dibujo como homenaje a mi serie favorita de todos los tiempos, hasta el día de hoy la sigo amando, fue una parte importante en mi vida, gracias Alex por tan asombrosa serie!

7 35

Today is the only day you can RT this. On this day exactly 10 years ago, one of the greatest cartoons ever debuted on Disney Channel. Happy 10th anniversary You'll always hold a special place in my heart! :*) 🎂🥳❤️🎉

1338 2811

10 years this triangle has followed me from elementary to middle school, and now graduating highschool this year.
So thank you Bill, for watching me through my best moments and worst moments.
cheers to the adventures to come 🍻

0 5

Happy Gravity Falls day!

I had draw Mabel and my take of the Red Shoes in honor of the Mystery Shack’s tenth anniversary (with the right price, of course!)

54 398