画質 高画質

Late night post but here's an Audrey II charm and sticker design I made. Will be available soon.

11 80

☆ Mob Psycho 100 II - Official Art ☆

52 393

1/20は「Samuel B.Roberts」の進水日。米軍のJohn C.Butler級の護衛駆逐艦で史実では武勲艦。画像は順に【Mk.II】、【改】、【無印】です。明るくて個人的に海防艦に似た印象を持ちますが、実際の艦は吹雪型比でやや小型程度です。速力は低速で、【改】以降は無条件の先制対潜攻撃が可能です。

0 10

i think the ZZ II looks so much better without all the blue on the lower body

1 7

These are the mouse-digi line! adopted rookie from me and got them as well!
SO they are:
In-training I - Chuachuamon
In training II - Zipchuamon
Champion - Takkichuamon

17 38

The wheel deemed 's II (Two) As
Cutie can say her name with just her hand.

3 14




ヒカリのPVのあの闘技場みたいなので戦うシーンで仮面付けて最初は顔はわからない状態も見てみたいなぁって事でググッて見つけたこんな感じの猫の仮面を見つけたので。

0 0

I was excited to see my DM and read "grabbed a couple", by OG , first minter of ConFusion•Stage II•Ripples. This is great news, as it reinforces my confidence in the GenArt2.0 project. Signore De Medici: my eternal thanks for the six pieces you already have.
Link🧵

15 88

今日は仕ii事で溜まってる事があり過ぎるのでヲタ後ii輩と帰りに🍻引っかけて帰ります۹(◦`H´◦)۶プンスカ!
仕ii事してきます

19 148

dahil matatapos naman na ang noli arc mamaya, post ko 'tong pinakauna ko talagang fanart na pinost ko din dati pero binura agad kasi shy pa ko nung una 😅 eto na po ulit. pusta ko talaga, si prof. torres yung alitaptap ii

439 1878

おはようございます☀
今まで寝ずにモンハンのサブクエ埋めてた_(:3」∠)_
今日は黎の軌跡II一本とライズの配信出来たらええな👀✨
本日も一日宜しくお願い致します🙏😄


1 31

おはようございます☀
金曜日~❣今日を乗り切ればちょっとだけ休める❣
みなさまもよき一日を☺️

木ii主のお顔シリーズ最終回は🐍さん💕
ずぬ~好き♥

0 26

Chibi Chun-Li artwork
'Super Puzzle Fighter II Turbo'
Arcade

18 112

Happy Birthday Paul Stanley
1月20日は、KISSのギタリスト、ヴォーカリスト
ポール・スタンレーさんのお誕生日です。
おめでとう㊗️🎉🎊
ございます㊗️🎉🎊

ポール・スタンレーといえば、このアルバム

KISS ALIVE!
KISS ALIVE II

4 113

VENOM: LETHAL PROTECTOR II (2023)

Variant cover by SKAN
Variant cover BY DIKE RUAN

13 52

Advanced Gripen II complete! This is just a fictional aircraft I am trying to design based on all types of references I could get. It was a fun one but I gonna try study and experiment more with different shapes

25 108

オリジナルGUND-ARM描いてみました!
機体名はガンダムアクエリアスです、命名の由来は友達がエアリアルの事を間違えてアクエリアスって言った所から取りましたw

ちなみにパーメットスコアIIで頭部バイザーが展開してツインアイが露出します(パーメットスコアIVまでちゃんと発動できます)

4 20