//=time() ?>
❄️Kay plush!❄️
The perfect little companion for those cold hot coco drinking nights!
#MakeshipMe
Introducing Princess the hedgehog and Coco the rabbit. Princess is a vary possessive person and once she’s got her eyes on something she plans on getting it be object or people. While Coco will be joining my dear Snowfall on the other side entertaining others in special ways.
The relationship between Youngjae and Coco (or how Youngjae captions Coco's thoughts, how she "speaks" to him etc) always reminds me of "Dad By My Side" by SOOSH.
The Dad is so big, but so smol at the same time.
CoCoぼーい!!言ってくれたのをささっと書き起こしただけやけど結構良き☺️
デザイン考えてくれたのはささみさんという方です!((Twitterやってないらしいのでメンションできず申し訳ない…
最近FAを投稿するタグがないか聞かれることが増えたので、如月陽奈のお絵描きタグを急遽作ったよ🌸
#cocoあ〜と
です☕️🧁
もうcocoをしっかり個性にしてやる!!(笑)
Bueno, aquí mi granito de arena xd, mi idea fue una fusión rara entre las ropas de las Tawnas, de Coco, y los poderosos guantes de Crash ;) espero te guste.✌💚 https://t.co/bQxv1WqnMp
coco + agott redraw since i think about them a lot :]
#Δ帽子 #witchhatatelier
Just got back home and going to try to warm up because outside was very cold. May have some hot coco, anyone want any?
人生で初めて歌を歌いました。聞いてやってください。本業はゲーム実況者です。
「自分の今の場所に満足か?」
悪食/N!coCo (covered.やまもつ)
MIX:承認欲求ドバドバ絶頂丸大納言EXPLOSION
illust:kai
https://t.co/qNA1N8FgtA
悪食/N!coCo (covered by やまもつ from.マッチ売りのフルフル)
バレンタインにハブられて悔しかったので歌いました。嘘です。
BGM提供でおなじみN!coCoさんの『悪食』をカバーさせていただきました!
初歌ですが聞いてやってください。
クレジットはリプ欄へ
#マッチ売りのフルフル
some little drawing i did for a collaborative art canvas to send coco off last year #みかじ絵