画質 高画質

Seguiré siendo self indulgent e insistiendo con este au hasta que me aburra o se haga popular asies c:
Y pos aquí está Tak la invasora que si era competente ;-;/

8 53

Chucky on InvaderZim style...
Commisions open!!

7 52

Un Dib con un estilo diferente al que normalmente lo dibujo

25 181

The movie inspired me to do this. You don’t know how many times I watch their show and the movie over and over again.
I just love them, brings childhood memories.🥰🥺

0 2

Day 06 of Dib-Cember - Relationship

2 15

Me podía hacer una versión navideña con el estilo anime X'D

57 470

I think I really don't have to explain this

34 254

Wow, esta artista es muy buena el estilo qué usa es sencillamente hermoso. Me hizo este dibujó y le estoy muy agradecido


https://t.co/GKHlxdNlYE

3 10

designed this for that t-shirt contest

1 13

made these creeps a while ago but i still like em

0 9

Dib-stinky, i think if you zoom you can se why he is smiling :)

1 6

Oh yeah, I guess I do have some Xarin pictures... I do enjoy drawing this little OC.

I will not spam Twitter with them, I promise.

0 1


hoy en: "shoma no sigue con el comic de invaders pero rellena con otras cosas"
tenemos,la reaccion de mi Red al ponerse por primera vez el traje de "mas alto"

5 64