可愛い!!!これはリタを仲間にしないとだめだな

0 0

ていうか、れっきとした「敵」なんだけど、ローウェルさんには非情に徹するのがほんと無理って言うのがよくわかんね...
ある意味ロイドくんより情の塊みたいです

めっちゃいい顔してる
あんた襟の下でずっと笑ってたんじゃないでしょうね
課金してでも引いとくべきだったなあクロー

0 0

Here he looks a bit more approachable, but he’s still in that ole armor of his, complete with bat wings 😅

It’s actually crazy how long I kept this as my YouTube icon. I love it quite a bit and it’s nostalgic. But it doesn’t really mesh with my aesthetic.

Artist: @/rariatoo

0 3

drew some fanart for the extremely talented rariatoo !!
Their characters are very cute 💜

120 1119

he looks lowkey like a lightbulb (i wanted to do a variaton of my style that has very intense lighting and would catch your eye on a poster)

0 4

Hello

My name is Christian, I'm a game designer and programmer. I have a lot of experience in systems, mechanical, and level design, and I've worked on all these things (sometimes in a lead role!)

I'm always looking for more freelance work!

📧cscandariato~

6 16

ブタザルちゃんいないなあと思ったら背景静止画じゃなかった
オープニングのラブラブシーンだわ歓喜

0 0

I absolutely love ‘s character, Noss. She’s so heckin’ CUTE.

168 1646

Talvez no salga repetida uwu pero igual lo pongo para hacerle spam 👀
Es argentiiino o por lo menos cuando era humano(??
Alcoholico, vagabundo, laburaba en el área del sicariato, enojado con la sociedad🌟 su maldición irónicamente le ayudó bastante pero lo paga con su vida eterna

0 9

Ladies and gentlemen, may I present to you:
A M O N K E 🦍

Yeh, still not doing finished drawings atm BUT! I felt like drawing a small DK headshot cuz mf is hilarious💀

Black fur variaton is a lil' extra for :)

5 17

I really wanted to draw rariatoo's OC Noss
I love her so much 🥺🥺💖💖💖

30 351

あ、そうかこれが「ニバンボシ」なのね!えっ、ずっとこれでいきたいやつじゃん

0 0

ラリアット(@rariatoo)さんがpixivにまとめて投稿されたオリキャラのうち設定の決まってないうちから3人(https://t.co/smdjvSFEy8 )、そして勝手ながら、inktoberで描かれたものうちからのうちから2人選んで描いてみました!

13 103

Hex maniac(congratulations Rariatoo)#hexmaniac

0 5