//=time() ?>
不喜歡請自動避雷~~(有一點扶?和算練x?吸血鬼不知道算不算X)好複雜的設定!
偷偷的發一個跟群友閒聊的如果AVER還沒長大就遇到小莓會怎樣的系列~~算是小AVER和草莓祥的妄想X如果大家不喜歡留個言之後不會放了~~怕刺到人😂😂😂.....我很少畫小初華....可能是因為只有一天才是初音?🧐
some sort of Aver and Obuko pokemon doodle I just want to get out of my mind #ういさき #AveMujica
old aver sketch that i did for last cf, but since I've got no time at all, I haven't finished it ,maybe later
just to get more AverObuko out of my mind 🍓🦁
it was supposed to just be a random doodle of Obuko ruffling Aver's hair but lol my brainrot took over (there would've been more pages but i ran out of steam...)
#ういさき #AveMujica
佐々木李子さん及び三角初華(初音)を元にした夢ノ結唱 AVERを見ると原神のダインスレイヴをどうしても思い出すのですけど、並べるとちょっと似てる?
some sort of Obuko & Aver doodle to get this out of my system🍓 #ういさき #AveMujica
@jhon_rockstar6 Aver que sale de ella se llama Amalia 🤍❤️🥋 y elegire ♀️ osea una niña 👉🏼👈🏼
Que tengas un buen inicio de semana Johny, cuidate 🫂
@The__Gantz no ma son un chingo aver si alcanzo xDDD dibujo de @Demon_Arca que la quiero mucho
ネットプリント登録しました!
・ファミリーマート、ローソン JYYPBHLZ4K
1月26日22時頃まで
・セブンイレブン
Aver. 3BBQ4TEF
Bver. D9LNH8R6
1月25日23時59分まで
フチ有り推奨です!
注意事項は3枚目を見てください🙌
単品印刷の場合はファミマかローソンでお願いします!
#prsk_FA