Podré fer el meu món amb els somnis, amb l'afecte, amb molt de compte.... ✨

21 67

Deixant-me anar una mica amb un estil més comiquero. Fet amb sanguina i toc de llapis carbó.

0 3

Avui, sí!🥳
⭕️EXTENSIU no oficial, improvisant😂
A i

✅18.00h Continuem amb la BODA dels
✅21.00h Estrenem de /
❗️Phasmophobia?👀

obert per si voleu fer la xarraeta
🟣https://t.co/IEjLRhHG1j

5 9

En 2011 vivíem un moment excepcional, en aquell moment ens plantejàvem què fer amb el nostre futur, moltes persones de la nostra generació s'anaven a altres països i moltes altres intentàvem accedir a un lloc de treball digne.
Disculpeu el fil tan llarg.
Continua
👇👇👇👇

14 31

Avui con cada dijous cap a les 21:00 , un nou programa de “ la nit friki” a .Aquesta vegada tenim a la Joel Mulach ,la veu del Son Gohan inel Conan Edogawa !!Amb en el i les sintonies de les !! Us hi esperem!!

7 19

El 10 de març es formalitzà la signatura per part dels membres del comitè científic de Pessics de Ciència ratificant el seu compromís amb el projecte. Moltes gràcies!
https://t.co/k4Utwc0qPn

14 30

Dues maternitats molt marineres. La primera, Maria o Mirentxu d’Aurelio Arteta, 1918, davant d’un port Atlàntic. I la segona, la de Joaquim Sunyer, de 1909, q es conserva al ,amb un mar Mediterrani.

4 14

📢 Aquest dissabte 2 d'abril, coincidint amb la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, l'artista local farà una il·lustració gegant a Acosta't a veure'l dibuixar de 9 a 14 h.

4 8

Confirmadissim que el dia 10 d’ Abril junt amb el i les farem magia

5 15

Si, això si. Confiança absoluta amb l'equip que porta el joc. A més, no han parat d'anunciar coses per aquest any: XC3, Bayonetta 3, Splatoon 3 (va de 3 la cosa xD), Mario Strikers, Pokémon, el recent Kirby o Switch Sports entre d'altres.

Ja arribarà, si, però... fa mal xDDD

0 2

Ens veiem al amb la presencia del gran Oscar Muñoz “ el nostre Yamcha en catala” ( i molts altres personatges) y amb en i un servidor presentant una nit friki en directe . Apart també estaran les ….

5 18

Dimecres 30 de març serà la presentació del RECEPTARI de Més amb Menys.

6 19

Just fa 7 mesos que vam començar una vaga indefinida per millorar les nostres condicions laborals. I ho hem aconseguit!
Finalitzem la molt satisfets d'haver complert amb el que ens vam proposar.

Moltes gràcies a totes les companyes que ho heu fet possible!! ✊🏻❤️

57 78

Sometimes you feel like an object to be handled.

Wanted to draw smth with hands and Amb. More of a practice than anything else.

3 4

En Benjamí era un peixet roig🐠 una miqueta tímid, que menjava algues tendres i jugava a futbol⚽ amb els seus dos amics...

0 3

🗯 Ja és aquí el 22è Concurs de Còmic de organitzat per ! Amb dues categories i premis com lots de còmics, vals de compra, cursos...

🖋️ Presenteu-hi les vostres vinyetes fins al 17 de maig. Més info: https://t.co/1IzKHcnvRQ

2 3

Vaig llençar-me a fer la De fet em vaig oblidar que era una portada! Això és, que té una funció i ha d’encaixar en un disseny establert.
El resultat és que era una que ens agradava a tots, però… que tenia problemes amb els textos i el logo. S’enganxaven.

0 0

Categories del de Nou Barris!✨

- De 9 a 15 anys (amb menció especial al millor còmic en català👩‍🏫)

- De 16 anys en endavant (amb menció especial al millor còmic amb perspectiva LGTBI!🏳️‍🌈)

📅 Fins al 17 de maig!

Consulta les bases https://t.co/G2qeGS8465🔗

6 9

29.- Nuestras Pequeñas Conversaciones és la joia de la corona llicenciada per de Robico <3
Si voleu gaudir d'una comèdia romàntica adolescent amb molta màgia, heu de llegir la història de la Nozomi i l'Azuma. Cada pàgina del manga és una obra d'art.

1 10

28.- La Blancanieves Pelirroja és un manga/anime que sempre s'agraeix llegir. Shirayuki ha sigut batejada amb els cabells del foc. Això farà que sigui desitjada i que no li quedi més remei que fugir del seu país natal. Una gran aposta de

0 2