//=time() ?>
Karya: Syafy
"Apa jua yang kau miliki.. harta.. masa.. cinta.. ia sebenarnya bukanlah milikmu sehinggalah kau infakkannya ke jalan Allah" - Alif (Mimpi Bintangku)
#DKV
#DaieKreatifVenture
#AlternatifHiburanAkhirZaman
Karya: Naw Labqi
Walau sesukar manapun.
Walau sepayah manapun,
Walau terpaksa meredah pelbagai rintangan,
Bersabarlah, dan terus berusaha,
Semoga kejayaan menjadi milik kita
Suatu hari nanti,
InsyaAllah.
#DKV
#DaieKreatifVenture
#AlternatifHiburanAkhirZaman
I am now open for commision ! DM me if you guys are interested ! Help me by RT this tweet , May Allah bless you
.
.
@twt_seni @twt_grafik
♡大お知らせ♡
MCウクダダとMC i know
2nd ALBUM『too』
8/17 金曜日 発売でーす!ジャケは叶子ちゃん、めちゃかわ委員会最高裁判所です。
リリパ♡9/2 @Gshelter にて!絶対絶対絶対来て!HALLAHELLSとE.S.V呼んじゃいます♡♡
Apparently, this cobra “and the golf ball that killed it on the third green at Allahbad in 1897” in a glass dome is a pan-universal artifact...
https://t.co/p9rlJYAWfS
#GrandvilleMonAmourAnnotations
Surprise gift for Bumpy from his lovely wife @ShenaliShameem
Happy anniversary to these two. May allah bless you both and your marriage.
Glad that you loved the artwork. 💙 much love.
#lahustrations #marriage #Anniversary
3 commissions I got from @tapirne!
This is Tallah, Jaime, and Fenra, some of my (literal) kids!
Wedding card for a very dear friend. 💙
Congratulations @aphurah & @iphurn
May allah bless you both a lifetime of happiness.
#lahustrations #adobe #ballpitmag
I was linked to the #vitasundieschallange by @scitty_kitty but rather than draw cannon characters I drew a few of my own
I might do more of these later witch some characters with more varying body types
Character pictures here are Colton, Isaac and Gallahad
“Ya Allah ya Robbi, bukakanlah pintu hati kami seluas-luasnya. Terangi hati kami dengan cahaya hidayah dan iman sebagaimana Engkau menerangi bumi dengan cahaya matahari”. #superosak
Jangan lari daripada tanggungjawab,
Jangan lari daripada amanah,
Lebih daripada itu, jangan lari jauh daripada Allah…
Sejauh mana pun kita lari, tetap akan ditanya juga nanti.
Maka usahlah tergesa2, ambil sedikit masa.
Duduklah sebentar, kita bertenang & muhasabah seketika.
Denizli'mizin yetiştirdiği devlerden Hayri Dev 18.07.2018 günü ebedi aleme göç etmiştir. Allah rahmet eylesin...
"ZÜLÜFLERİ TARAMIŞ DA KENARINA GÜLLER KOYMUŞ, GÜLLERİ KOKMAYA GELDİM..."
#HayriDev #hayridev #hakkiusluart #hakkiuslu #suluboya @TurhanVeliAKYOL @kbvakfi @OsmanGnlm
A good friend of mine requested I draw some fanservice of Gallahad and Droop
Is this appropriate to post?
I don't know but I'm proud of how the drawings came out, especially Gallahads'
HIDAYAH
Karya: Imanimex
Hidayah itu milik Allah. Allah berhak memberi hidayah kepada sesiapa yang dikehendakiNya. Allah juga berhak menarik hidayah daripada sesiapa yang dikehendakiNya.
Berdoalah supaya orang lain juga turut sempat merasai nikmatnya hidayah Allah.
#DKV
Lukisan digital karyaku, dibuat menggunakan @samsungID Galaxy Tab A with S pen dan aplikasi Artflow. Potrait dari Syaikh Abdallah @Bin_Bayyah.
Karya: Naw Labqi
Sabda Nabi sallallahu alaihi wa sallam:
"Yang lebih baik dari keduanya adalah yang memulakan salam."
(HR. Bukhari no. 6065, Muslim no. 2559)
Maksudnya yg paling baik antara 2 orang itu ialah mereka yg terlebih dahulu memulakan salam. Jadilah orang terbaik itu.
Karya: @IFMoses
To all sisters out there that are still finding out themselves,
Put Allah first before anything else.
Nothing else matters when He is all you have.
#DKV
#DaieKreatifVenture
#AlternatifHiburanAkhirZaman
#drawthisinyourstyle - Ahkvallah. Her skin is lighter sometimes, and she's pretty neat. ^^
To all sisters out there that are still finding out themselves,
Put Allah first before anything else.
Nothing else matters when He is all you have.
#mosesart #mosesartwork #digitalart #illustration