//=time() ?>
#AbdallahSalman got choked up when he described giving his blessing to #NoorSalman's marraige to #OmarMateen. #NoorSalmantrial #SalmanTrial #PulseTrial #PulseNightclubShooting #PulseNightclub #USNews #NationalNews #analogartistdigitalworld
Karya: Imanimex
Jangan kedekut dengan ibu sendiri.
Hulurkanlah walau RM10 kepada mereka. In sha ALLAH walaupun hanya RM10 itu, keberkatannya besar.
Jadi buat sesiapa yang merasakan diri mereka duit cepat habis, cuba fikir, mungkin sebab tak menghulurkan duit pada Mak?
#DKV
Blue Poppies by Nasr Allah Naqqash c. 1870, Iran. Watercolour on paper #SpringEquinox
Strawberry cheese cake, ready!!! 😋😋😋 Made with @inkscape #hijabers #muslim #fashion #muslimah #hijabfashion #muslims #hijabstyle #women #girl #Allah #graphicdesign #hijab #Hijabi #love #vectorart #girl #Smile
Sketsa digital karyaku, Potrait wajah Bu Sinta Nuriyah.
Meski telat sehari, saya mau mengucapkan Selamat Ulang Tahun untuk beliau, semoga panjang umur, sehat wal afiat, dan selalu dilimpahi keberkahan oleh Allah SWT. @AlissaWahid @GUSDURians @NUgarislucu @nu_online @naywahid
ISU SEMASA YANG DILUPAKAN
Karya: Imanimex
Adakah anda tahu apa yg berlaku pada SYRIA hari ini? Adakah anda tahu saudara kita sedang berperang di sana? Adakah anda tahu, anak kecil di sana merupakan korban yg paling ramai? Semoga ALLAH memakbulkan DOA kita utk mereka.
#DKV
Art: Jauhar Wing
Stay Close to Anything That Reminds You of ALLAH
Original photo credit to : Hijab Galeria.
#DKV
#DaieKreatifVenture
#AlternatifHiburanAkhirZaman
"What's that, all-mighty Abba? You're saying Sunny is going to burn in hell if he doesn't give me that candy bar? Wow! Don't worry, I'll let him know!"
"Abba? Did you mean Allah?"
"No Sunny. I am the Dancing Queen and rightful owner of that candy bar. Now gimmie!" #cutiesaturday
Bon depuis le temps que j'essaie de faire une fiche de référence pour mon OC de potable ... EH BAH J'Y SUIS ARRIVE! Et je suis même super contente du résultat! Donc bah si vous voulez faire mon OC... Bah wallah. (n'hésitez pas à me notif' pour les fanart, je mords pas °3° )
Bruh.
Dear my followers, I love you all!!! :) #hijabers #muslim #fashion #muslimah #hijabfashion #muslims #hijabstyle #women #girl #Allah #graphicdesign #hijab #Hijabi #love #vectorart #girl #Smile
HATI-HATI DENGAN HATI
Karya: Imanimex
Ramai yg mudah terpedaya dgn hati. Ramai yg lupa bahawa ALLAH itu Maha Mengetahui. Sebab itu mereka berani buat jahat atas muka bumi. Tanpa memikirkan balasan di akhirat nanti. Hati-hati dgn hati. Kerana dgn hati, badan boleh binasa.
#DKV
Wallah! The triangular dog set is now up for preorder prints. $6 for one, or $15 for the whole set! DM if interested in a preorder! RTS appreciated <3
HIDAYAH ALLAH (PART 2)
Karya : Imanimex
Siapa yang nak selama-lamanya jadi jahat kan? semoga kita semua sentiasa diberikan peluang untuk mendapat hidayah ALLAH.
#DKV
#DaieKreatifVenture
#AlternatifHiburanAkhirZaman
HIDAYAH ALLAH
Karya : Imanimex
Siapa yang nak selama-lamanya jadi jahat kan? semoga kita semua sentiasa diberikan peluang untuk mendapat hidayah ALLAH.
#DKV
#DaieKreatifVenture
#AlternatifHiburanAkhirZaman
Lukisan digital karyaku, Potrait Prof. @quraishihab .
Selamat ulang tahun untuk beliau, semoga selalu dilimpahi keberkahan oleh Allah SWT. Dilukis dengan @Samsung_ID Galaxy Tab A with S pen dan Artflow.
Muslimah if the times 😁 #hijabers #muslim #fashion #muslimah #hijabfashion #muslims #hijabstyle #women #girl #Allah
Karya: @Abeben_
Allahu...
Walaupun poster macam ni boleh dijumpai di mana-mana, walaupun berkali-kali diri ini diingatkan dan mengingatkan, masih...
Masih aku tertipu T.T
#DKV
#DaieKreatifVenture
#AlternatifHiburanAkhirZaman