画質 高画質

🔢RNG Raffle🔢
If u want to enter
🔹follow🔹Retweet🔹Send a ref and select one number in 1-1000

I can draw
🔸Furry🔸Poke/Digi mon/sona 🔸Creatures
🔴4 Winners that wins before can't join but u can retweet/follow for me🔴
🔴Half Body🔴
Expired : 6 Sep 12:00/12PM (GMT+7/🇹🇭 Time)

20 32

💕 Thanks so much for this !!!
🌱 I'm Jars !!! I do trad and digi art ~ and enjoy drawing characters and cute stuff
🌸 Some awesome artists !!!

4 10

Hey, je dessine principalement au digi et je fais pas mal de personnages. On peut me contacter en dm twitter. J'ai une fiche de commi épinglée mais les prix sont trop hauts à mon goût, elle donne au moins les conditions et ce que je peux faire ou pas

1 1

no new digi art for today, but here's a watercolor plate i recently did for school ✨

rules are no references so i'm sorry if the muscles and proportions are not good

1 10

Hallooo! Tysm! I really needed this rn. Btw Im Peyt, a noob digi artist, and I make cartoon/stylized characters. I dont have a distinct art style yet (I think) but i hope we can be moots 🙈❤

7 22

Hellooo everyone in !!

I'm Eru✨

I've been wanting to try doing digi arts since high school, but I never had the confidence in making one hehehe

It was just recently when I decided to finally give it a tryy, sooo here are some of my worksss

14 32

Coucou, je fais du tradi et du digi ! (Les plus récents sont tradi ihih mais voilà des deux !)

1 3

Ouin merci ;;;;;_;;;;;;
Du coup moi c'est Kali je dessine surtout au tradi mais aussi au digi je fais un peu de bd mais bcp de persos avec des couleurs vives vala 👉👈 jsuis sur insta @/watermelon_kalisson

0 2

Ya salieron los resultados del Digi-Referendum 10 donde nos preguntaban que nivel principiante nos acompañaría en una Aventura.
Agumon se proclama "Campeón"
1-Agumon
2-Dorumon
3-Patamon
4-Veemon
5-Guilmon
6-Gabumon
7-Terriermon
8-Lopmon
9-Impmon
10-Gomamon
El resto🔽 https://t.co/z5kJfn5iCv

10 27

Trip Trip ni ay Mermaids
I'm not sure if this acceptable pero sorry po at ito lang nakayanan ko. I try digi naman. Actually, idea ito ng pamangkin ko, na lagyan ko daw ng "Prince" ang name ni Stell, skl

SB19 RTDay
REQUEST

26 36

Olá, pode me chamar de Digi, faço desenhos digitais e tradicionais, mas estive parado por um tempo por algum tempo.
alguns dos meus desenhos abaixo.
Artistas nessa grande jornada:






2 9

Woop woop merci pour cette opportunité 🙏
Moi c'est Lucas et je suis encore étudiant mais j'aimerais signer un contrat pour ma webco l'année prochaine, sinon go devenir storyboarder
Je fais surtout du digi
Links et tags en comm ->>

0 2

Some digi gifts that I did for some sweet digi peeps.

7 9

I'm making my Twitter mainly where I post my digi art cause most you lovely peeps are digi peeps.

BUT I will share other artworks if I like them a lot or for other reasons.

16 41

Hii I'm mary, a trad/digi artist from the PH🇵🇭 and here are some of my works!
IG: https://t.co/kyRIIbCGTQ

2 6

I miss my blockmates na huhu. Just tweeting these digi art I made for them as last year's Christmas.

0 3

experimenting with the new style, may come back to this when I want to

anyway have kirmai and digi

7 27

illu au digi voila voila

2 4