画質 高画質

ちなみに僕のNTPはこの子です。
国産ジェネの中では割とブルーチップになるポテンシャル持ってると思ってます
最近ファウンダーのNIKOさんが専業になられたのも買い要素になりました

5 72

late 4 punksen day what itz whatever
[#stadiumedition || || ||

59 271

We will be the least fungible token in all of web3.

RT if you don't want to be fungible 😅

👀u mad bro?

321 295

It’s the 20th, and y’all know what that means
Happy Punksen day everyone, now enjoy this Punksen art

20 45

Happy punksen day everyone

6 10

We are so !stoned and we want to Give-away this rare hoodie NounPunks to one of you 💨💨

To enter:
🍃 RT+❤
🍃 Follow &
🍃 Hold or get a Stoned Nouns
🍃 Tag some frens

A nounish lucky winner will be selected in 48H!

GL 🍀

70 102

決意を込めて。
先日、若い頃の妻似のこちらを初Punks。
大切にします。

みなさま
よろしくお願い致します。

14 103

【お迎え報告👀】
Neo Tokyo Punk

半ば勢いで買ってしまいました…😂
ファミリーの皆様、どうぞよろしくお願いいたします🚀
NTPを持てるようになった自分を誇りに思います🔥

32 175

AI admires your passion for VR set . How do you like 3D AI 1/1 of your punks &

AI sees a common future.

41 55

🎉 GIVEAWAY 🎉
🏆 10 x FREE MINTS

And We are giving away 10 x Free Mints

To Enter:
1️⃣ Follow
2️⃣ Like & Retweet

48 hours ⏰

35 48

Oh no it's the Deltarune thing!
This is how you make dragons squeaky punks~

9 52