画質 高画質

【UTAU】The vocal synth of the hour is Chono Masahiroid.
One of the Windows 100% commercial utauloids, Masahiroid is voiced by Japanese-American wrestler Chono Masahiro.
He bears striking resemblance to his voice provider in both name and appearance.

0 15

【定年退職予定!】HARDのTwitterな中の人は、高齢の関係から8月中に引き継ぎを行い、9月から新人さんに委任する予定だよ! ようこそシネマハウスへ復刻や、はっちゃけあやよさんのWindows11以降対応版の案内などは、新人の中の人が行うよ、よろしくね!

19 52

Is a normal life too much to ask for?

The prologue for "Home Zomewhere Else" is near.

Coming to Windows, Mac, Linux, and Android on July 19th, 2021.

15 65

Hi,NM.
Thank you for replying!
The version of my Photoshop is Photoshop2021(22.4.2) and my computers OS is Windows10(21H1).
My photoshop don't show manipulator like an attached pic1.
I just clicking a button of Lighting Effect(pic2). Also photoshop show me some error(pic3,4).

0 0

Behold! Your new vocal synth kin is Chono Masahiroid.
One of the Windows 100% commercial utauloids, Masahiroid is voiced by Japanese-American wrestler Chono Masahiro.
He bears striking resemblance to his voice provider in both name and appearance.

0 1

Behold! Your new vocal synth kin is Hoshino Fumika.
One of the Windows 100% commercial utauloids, Fumika is voiced by Hirano Fumi. Befitting of her name, she has a space-themed design.

0 2

ちなみにwindows10でも動いたって今知りましたよね。ディスク入れてビックリですわよ。

0 0

おっけ、Windowsからもつながるな。
これでディスプレイがなくても問題ない

0 1

先日7000歩歩いただけで2日先まで疲労とれず、運動不足で雨が心配だったが今日は池袋に出て、昼食のあと椅子などを物色して雨が降る前に4000歩の歩きで帰宅。これくらいならダメージは無さそう?
予備のWindows7のPCがついに起動せずショック!入院した時用のノートPCを仕込む覚悟のススメ🎃

3 16

Windows版 ですと!? (たぶん違う

5 20

windowsフォトが黄ばんでた問題解決できた
画像は解決前

1 1

all of her windows are like in 3d space and only visible to her, basically just ovr toolkit windows but she can see her surroundings

59 245

The eyes are the windows to the soul.

29 229

7月14日はコンパイルのWindows95/98用ソフト「GeoConflict4」の発売日!(2000年)
発売21周年おめでとうございます!

基本的にパーティーを編成してミッションを決めたらあとは眺めるだけで探索と戦闘が行われるシミュレーションRPG。
キーを連打しないと戦闘中の士気が下がるシステムは面倒です…。

16 31

イースフェルガナの誓い(DLsite版)を、Windows10で動作チェック!…元々がwin8まで対応しているので何事もなく動作しました。
ちなみに解像度設定で一番下の「1920×1080」にすると、キャラクターがえらくみょ~ん(?)とします…。色々試して、「1280×960」が良さげとの結論に至りました。

3 8

新しいMacちゃんでこういう告知画像作るの、今はプレビューで騙し騙しやってるんですが、何かいい感じのソフトないですかねぇ。
比較的環境が整っているwindowsマシンを立ち上げるのがわりと手間なので(20分くらいかかる!)、Macにもそれなりの環境を用意したいのです。

0 3

Breaking and entering complete! Now we've been neighbor-napped! Can we escape the basement, or will we resign ourselves to crayon-drawn windows and dingy lightbulbs? Its more Hello Neighbor.

https://t.co/YVDYUvWEHs

2 2

there are also 2 ero-games for Windows that i have my eyes set on. 👀

Hunie Pop is the only ero-game i've ever played, and i had a blast! 😂

Jessie is the first chick i smashed in the game, but Celeste is forever-bae! 🥰

0 2

here's your card! ♡ Udagawa Tomoe - Sleepy Windowsill

2 4