画質 高画質

gud morning 💛
I'll pack some keychains for CF and work on commissions today! Let's have a great day (9´꒳`)9

9 84

apakah kamu yang pengen tampol (respectfully, adorably, lovingly) seorang Worlds Chronicler dari Nijisanji ex-ID?
coba cek di IKZHedon booth A16 both days di minggu ini ;D
more of this soon!!! :)

28 177

Babuy Tempus!! I will drop them babuy as sticker for CF15! Please wait for the full catalog~ (bcus office work is actually very busy—)

58 330

【 あなたのアイコンお絵描きします!プラン 】
で、応援してくれている方へCFのメッセージ機能を使用してご連絡を送りました!!
お手すきの際にご確認、ご返信をお願いします!

その他プランも元気に進行中です!
楽しみに待っていてね✨

🔽CF詳細(終了済み)
https://t.co/Gr2IhbGsMn

7 14

Day 25 ! 5 more days until CF15 !
Preview fandom Stickers , the shrimp..

1 4

ヴァンガードのディアブロス暴虐ブルース描いてみました。lackさんの描くユニットかっこ良くて好きなんです。

160 557

two bros, chillin in the woods, eatin ravioli out of a can, what could possibly go wrong,
CF: https://t.co/FC3Qa2X9Gd
DA: https://t.co/s6svr3fFE1
Forums: https://t.co/93u8tCQtzx

1 0

CF差分と好き差分💫
ねこくんといぬいくんのねこいぬコンビ、いいコンビだった~~~;;

0 4

✨CF 15 COSPLAN (ea)

I'll be dressing up as these charas for comifuro (with my partner as the mentioned charas!). At least that's the plan. Maybe. If you see me around say hi I'll bring candies

6 118

sebenernya chibi secara general sih gak genshin aja, tapi mungkin baru bisa kukerjain setelah cf nder :'D

0 0

Genshin Cloth Mask
25K ea

Will open online PO During CF15 for unavailable masks

1 1

SENICHINYA'S COMIFURO 15
OTS CATALOGUE

tags:

note:
Hanya barang yang ready OTS yang di list
Item bundles dan barang" PO closed.
Limited items available, bisa di book.
PO barang" tertentu bisa dipesan di oren + ijo kalau stock CF habis

14 26

Fandoms included in my warehouse:
- Tears of Themis
- Luxiem
- Genshin
- Sailormoon

9 37

Full :

((I hope we can trade, meet me in CF15 ^______^))

11 59

クリファン差分と私服の立ち絵です CFどっちも出せたのでよかった

0 5

日曜定期更新(2022/09/18) 「CF『貴方だけの描きおろしイラスト』特別公開2!」
※ネタバレを含む画像のため、一部を切り取った画像にしてあります
イラストの全体はブログでご確認ください!
https://t.co/g7YCaQJtSa

32 70

えすふぉ三日目昼セーブ済だよ!!!!!!!!!!!三日目にしてcf大変荒れてまいりました 既に計2桁になっています
今お前ここでクリティカルする?ってとこでなんべんも出たエドのクリティカルです 実力派エリートだから

3 9

正式公開してなかったんですけどCF差分です 3C2Fでした
※一部トレスあり

3 9

【Goodmorning ALL】KP六花さん
PC:ナナシちゃん改め藤見ちゃん(あさひまちさん)
  成瀬 元気(ちょこらさん)

エンドA~~!!!”””””””エモ”””””””
500年分くらいのエモ吸ったかもしれんな
これは愛の物語……

それはそれとして我らCF出し過ぎなんよ

0 1