画質 高画質

For the Six Fanarts, asked for Grimlock. I did the Alternators Grim and I forgot his mask was golden, not black so i had to fix that with a lot of blender marker, colored pencils and white gouache. I also lost my mind and tried to True Fire the blade with markers

5 26

Whoa! Congrats Marcel and thanks for the art share~

My insta is https://t.co/eZN09pg45C

I mostly work with watercolors, but right now I'm trying to study gouache. :)

3 8

Estoy sumamente satisfecha tanto con el resultado en tradicional como en digital. Lo mejor de todo, es que sucedió de un momento a otro tras ver a un caracol comer en la noche.

0 2

Oye ...~♥️🔥

Espero y no te moleste que comparta esta foto de lo que hicimos anoche...~🔥💦

4 7

Another using gouache. Requested by a friend. He wanted me to recreate any scene with Calcifer in it.



Next painting will be my Mama Hen sketch. The weekend also flew by so fast. @

7 75

Avec ⁦Mathieu Lauffray repart au large : le coup de cœur de ⁦⁩ ce dimanche. ⁦⁩ ⁦

2 12

Here's another blue critter that I painted a few months ago in watercolor and gouache.

0 4

I have a terrible headache.

3 9

Last, but by no means least, in our exhibition PATHWAY Our Journey Through Art to the Future, is Megan Baty!
Megan's inspired by world issues, different cultures & folk tales. Much of her work is illustrative in nature, executed in fine liner & gouache.

3 8

KOZOR Vol.1 is nigh! Featuring 43 full color pages of intricately detailed art that tells a nightmare fueled story of foul demons, abundant bloodshed and the insidious corruption of a warrior's psyche.

Sign up to our pre-launch page today: https://t.co/LsIewOhQgw

30 46

A ver...Primero va el cereal y luego la leche.
esto se hace porque si primero pones el cereal es mas fácil medir la cantidad de leche.
Segundo, la pizza con piña no seria una pizza, seria una tarta.
Fin de mi reporte.

0 1

(PUBLICACIÓN RANDOM)
Mi 1°er Dibujo fanart de G4T0 de Virtual Hero que tanto os gusta el anime de Rubius, por eso hice este FanArt del personaje que más me gusta de la serie. Espero que os guste y like y que paséis buena noche.

1 5

Buona serata Giorgio e tutti amici/che.
Grazie per questa ottima proposta.

Oscar Dominguez, 1906 - 1957
Le couple
La machine infernal

2 3

✨ Draw this in your style ✨

Original (droite) par et ma version à gauche.
C'est pleins de défaut MAIS j'ai fais une sorte de main avec un poignet ! C'est déjà un petit progrès.

Merci encore de m'avoir proposé Meredith 💜

3 6

En vez de dibujar Karmaland dibujé un Asano chikito que lo tengo pendiente desde anoche.

La idea fue entre y yo

2 8

This is literally what I wear most days?? (Minus the mustache... for now...) https://t.co/hC9Q4SFZKF

0 7