画質 高画質

Cuando salí de la universidad, hice un dibujo en mi SketchBook con gises pastel y me gustó mucho como me quedó, la llamé "La Femme fatale". Ahora 7 años después, le hice un redraw en digital :D Ojalá les guste y feliz fin de semana!

1 5

Use una acción automática en la segunda

0 3

Premiering my new tablet with Jason cosplaying Aomine from the anime and manga Kuroko no basket ps: it's my first time using a tablet so sorry for any mistakes😅

1 4

This was a lot of fun to research and draw today. It's not perfect (I know dick all tricks about getting lighting and texture done right with ClipStudio) but I really do love doing the art.

4 13

Idk why but i made this today
Enjoy💁🐱
❤️+🔃+🗨️
?

0 2

My art requests are open (0/3) !!

I want to practice sketching in this style, so regardless of if youre a moot or not please show me your beautiful ocs. 🫶 🫶 🫶

4 29

マフラーとみんな。
シルエッタは誰にでも愛想がいいから多分借りたんだと思います。
カエル姉さんは防寒ばっちり。寒いのは苦手です。
真逆なのは雪だるまさん。雪を求める旅人です。
  

0 6

I haven't posted this one so
Ocs Bernadette and Fangs

0 2