画質 高画質

My OC but i tried eddsworld 2022 style

2 5




えずわを知って4ヶ月になるRainy bear🐻です!
常識違いなところだったり、初めての専用垢でわかってないことも多いですが…
そんな人でもいいよ!という方は是非🔁♥お願いします🐥💞

4 24

Guess who just found out how to say apple in Japanese?

19 98

Silly Edd doodle to finally start using Twitter for smth :3

8 39

i set out to do a full drawing in aggie but gave up for the bg...NEVER AGAIN

4 41


最近ハマったばっかの新規です!
♥or♻で気になった方無言フォローさせていただきます!
Eddsworldは基本箱推しですが最推しは♥です。腐は見る専なので描けません!
片思いは3日まで

0 6

Every year I change the themes there in and so the first one (here commento) there leading an individual army (inspired from eddsworld XD), second one...i dont actually know XD its in jambles, and the third they are a little bit younger and talks about past and stuff.

0 3