画質 高画質

Discrete4Synergy Core、出音が遠いというか真ん中がいない感じがしてたけど、こちらデフォルトでPan Low-4.5。私はCubaseでも-3にしてたから、ここをD4SCは0、Cubaseを均等にしたらだいぶ真ん中に戻ってきた笑
あーよかった。
あまりにもお上品な音だったからどうしようかと思ったよ😂

0 5



簡単ですがe-card用のテンプレートを作りました✨
ご自由にご利用ください💕

<利用手順>
①セブンイレブンのネップリでDL
②手書きでメッセージを記入
③写真に撮ってメッセージを送付

番号:UKZRU8SC

5 16

[ RT=❤ ]

🎄Merry Christmas!🎄새해와 크리스마스를 기념하기 위해

PIXEL sc의 팀원들이 모여 직접 디자인한
🍪쿠키브러쉬를 무료배포합니다!🍪

크리스마스기념 2,020FP쿠폰도 함께 선물로 드려요!❤💚
🎄쿠폰코드 : PIXEL_X_MAS

>> https://t.co/0jrvDOrL1N

226 154

sidenote: I was serving everybody them HANDS in SC4 that year 😇 https://t.co/3RRcrbZRlC

0 5

I'm a big fan of a bunch from Skullgirls, like Ms. Fortune's intro, her grab, Filia's supers, and most everything about Big Band + Beowolf. MvC supers like X-23 and Wesker's level threes are great, plus SC6 supers like Zasalamel and Yoshi's. 'Course, hard to beat Baiken's walk...

0 2

Stole from @/solfege_sc 🥺🙏
What do y'all think of her? :0

2 47


Hi I'm Nekei but you can call me Brendan!! I enjoy using vocal synths and such but I also like art and video games!
YT: https://t.co/ILPgtgEkE7
SC: https://t.co/nQQCVNVa7k
Also, he's not yet released but I voice the UTAU Hadeawa Daiki!
https://t.co/QNx7839M4P

9 20

It's not letting me share to fleets but I can still SC and tag u! I hope u don't mind ^^;

All I have in my arsenal rn is WIPS, I need to buckle down this week and wrap up some projects ;w;

1 7

キングジョーSCが宇宙用にカスタマイズされてコレジャナイ・ジョーが出撃した時は涙無しには見れなかったわね… 

97 304

お誕生日おめでとうございます🎉
4人制でもMDでもますますのご活躍を✨



選手


3 32



巧さんの本気の拒絶反応(笑)に、タイカプ裏話にスパチャリに入る事になったきっかけやポケベル…いろんなお話を聞けてとても楽しかったです✨
(3枚目のは16日のリプで言ったフラフープの件です/笑)

1 4

9.
🎵 : 明日はもっと良い日にしよう (HSP Extended Remix)
👤 : 白上フブキ

SC : https://t.co/Tj00h81dWX




↓このchで配信中!↓
https://t.co/YhdCMiXZ4r

1 4

ASデュナぴ自力SCありがとうありがとう🙏🙏🙏 応援&おめしてくださった皆様ありがとうありがとう…🙏🙏🙏余韻ひきずってまっす…

まだ来てない時空の皆様のところにも来てくれますように…!!! https://t.co/n45tGHX0Hw

27 92

カワイイの日。
ログボワンピがあまりに可愛過ぎない????💖💖
(ノ゚3゚)ノムチュチュチュチュ

0 26