画質 高画質

Wel ik krijg meteen de vaccinatiekriebels💉💉💉
Zo wil ik wel een avondje stappen met ze💃💃💃
Oh kan niet, ik heb geen QR code!🙄
Ik wilde nog wel mijn gitaar meenemen en een liedje voor ze zingen!🎤🎸🎶
Maar ja ik ben allergisch en ondertussen ook voor hen!
Dus Deal No Done!😷

0 1

teaser for drop, will be mint tomorrow 🤞

2 18

Hello!

I've painted up a special character for

A big CHEERS to 500,000 objkts!

500 for 0.5 tezos and I'll send the unsold editions to a burn address.

https://t.co/oLvCTPf3Rv

2 5

Hello Lily👋🏼
I’ve got these two, each under 1 tz.
(Pieces I made for O4O and hen500k)
Happy collecting 🌼✨ haha cheers🌈
https://t.co/y0Jzkx4UvI
https://t.co/x6kKh0JHnJ
(Both are actually in video format)

0 2