画質 高画質

Art raffle giveaway because I wanna draw for people but have no time to draw for everyone!! (´;ω;`)
RT to participate (follows are appreciated but not a must), I will pick 3 winners by lucky draw ow<b
Will only be drawing DPs due to lack of time ;v;b
Till end of Jun 16 SGT!

395 620

me? a dps? its more likely than you think -->

0 4

Minha mesa n tava funcionando direito, mas dps de mt tempo e mt tutorial no yt, EU CONSEGUI FAZER ESSA MERDA VOLTAR A FUNCIONAR AAAAAAA
can I get an amen?

🌸me da biscoito pf🌸 https://t.co/HqTdk9zpY6

0 1

I drew my paladin with a sloppier and dirtier style, maybe i will polish it a bit more but i like how it looks

1 2

Ma participation au DPS Challenge, que je n'avais pas encore posté ici o/

13 48

固定メンバーのDPS4人!
タンクヒラの分を描いたら、また調整するかもー。

4 6

me: i dont want to be magic dps
the game:

0 14

Ma dernière illu pour le DPS challenge n°9 !
Le thème était "créature de ville" .
J'ai opté pour un boss araignée qui kidnappe/tue les enfants pauvres la nuit.
Ici elle contrôle un "club des 5" qui enquêtait sur ces disparitions.

https://t.co/8JmcFAiQVV

3 13


令和最初のしずりん絵、何にするか迷ってるうちに6月入ってしまったので、個人的に一番DPSの高かったポニテセーラー服しずりんで!!^^

135 802

FF14 Shadowbringer news for DPS Vs Healers

2 7

パッチ5.0のDPSもりもりハーレムPTです。

0 2

Comissão feita para uma pessoinha do telegram no qual não sei se ela tem twitter qwq
Mas mano
Eu to muito orgulhosa de mim agr dps de ter feito essa pintura

19 59

Eu juro que vou fazer ela direitinho dps, boa noite ✨

0 2



Calling out my own dps chadding.

4 11

rabiscando dps de qse mil anos sem conseguir desenhar nd

ps sou eu

0 191

と言うかアレだ、次DPS行く用に名刺作りたいな。豊橋の時はすっかり忘れてたし。同卓で初対面の方がどれだけ入るか次第で枚数変わるけど……

そういや名刺のアカツキちゃん、一応描き下ろしたにも関わらずどこにも出してなかった気がする件

0 1

More guild shields :). Still recruiting btw https://t.co/bcO8d22kL3 (3d EU guild, 9/9M We/ Thu and Monday 19.45 - 23.00 (Healer and 1 or 2 DPS)#wow

0 1