画質 高画質

おはようございます☀
今年度もおしまいですね。
変わらずのんびり#頑張っていきましょー!✨
なんと私はお休み😌


久々iPad

2 21

免許書き換え待ちで暇すぎるからiPadでのお絵描き捗る。久しぶりに趣味絵描いた。

0 9

Here’s some of my art btw! I made the first comment on my computer so I had to switch to my iPad lol

0 0

Procrastination sketch today I liked. Thanks Julia for letting my borrow your ipad. 😈🥶

3 11

春に輝くモテヘア カットリーヌ
あつ森

3 47

Here’s this drawing I finished~
Made it cuz I needed a wallpaper for my iPad I haven’t had one since I bought it >.>

0 1

iPadで描き始めて6日目🦍
今度は左足から影つけ始めました🍚
順番めちゃくちゃw

でも、やっぱ色塗るとそれっぽくなってくるね😆

0 0

実家のメダカの水槽
水質悪化させてしまい
10匹いたメダカちゃん
3匹になってしまいました
水質向上がんばる


0 2

朝活☆過去絵☆ラフ模写
11インチiPad乗り換え計画に入ります😅
12.9は取り回しが悪いのと、描いている絵が絵なだけに外で開くと悪目立ちするので…
しかしiPadOSはつくづくファイルの扱いが面倒…と言うか意味がわかりません😰

13 147

i tried my aunties ipad and this is what i was able to draw 😅

0 1

notes on the chara doodles, now i remember why i dont like drawing on my ipad bc it just makes me want to. write words instead of draw

1 1

finally tried ipad ibispaint

24 194

Rüzgarda uçan iPad’li kız 🍃

Fikir, rüzgarlı bir Antalya gününde yani bugün buluştuğum arkadaşıma eskiz bana ait 😄

1 17

Started this last night then the ipad ran out of power so here is this mari trying to escape

1 41

ミッションクリアができず若干ムキーッってなってるミンたんと温かく見守るユンたんの図・・・新しいお絵かきソフトと滅多に使わないipadさんに手こずり中😂

16 236