画質 高画質

Tegra Note,使っていると時々激遅になる。
何でしょうかね?
あと、
ペイントアプリ、何が良いんでしょう

0 0

Another drawing on my 10.1 note, just a quick birdie :)

0 0

On a related note, I wonder what this is?

0 1

Oh and on another note, Happy Birthday Lewis Carroll

1 0