//=time() ?>
[MANGA] Empezamos la semana a tope con El manga "Jackass! ¡Se mira, pero no se toca!". Esta obra resenta mediante la comedia que el amor puede empezar gracias a un fetiche. Edita: @TomodomoEd. Reseña: @iria
https://t.co/TSfXOfessW
Un dibujito de noche. En estas horas se activan la oscuridad...jajja, no.
Bienvenidos! Tenemos más Hentai para ver está noche. Quédense y pásenla bien!
Administradora Larissa
@JoJoesArt I feel silly posting among all great art here...But hi, I do traditional art. Mostly watercolor and gouache. Mostly animals, fantasy stuff, and video game fanart.
Finally got sleep last night and then woke up with a headache.
Just because you're a zombie, it doesn't mean you can't rock a sweet 1980's mustache. This is a character concept for a collaboration with Bucket Game Studio.
@studio_bucket
#indiegames #conceptart #gamedev #digitalart #IndieGameDev #zombies
@RevengeOfRisky ❝...Nope, you got it. I had beans for dinner, so.. tummy ache.❞
She mumbles into the crook of her folded pillow as she defiantly nuzzles into its feathers in an effort to veil her fluster.
❝I'll be okay after some shuteye. I.. kinda have to be.❞
The internet is a marvelous place. Easily from the darker side of my psyche. I love the gruesome and write some dark sh!t. And I love it. #scifi #FridayNight #WritingCommunity #book #writer #ArtificialIntelligence
@somartist Congratulations on 1.5k, and thank you so much for the thread!! ❤️
I'm Smol, and I just got back into art last year after a long hiatus, so I've still been working on finding my niche. Right now I do a little bit of everything but especially love character and creature design!
Por el día es la adorable Mitz pero por la noche...
#AnimalCrossingNewHorizon #Mitz #Mtzrael #pirate
A quick thing for @valdarskar . Just two bears chilling and bonding over Eating stuff. He is Teaching me to catch some fish for ceviche.
Julián. Vive con su padre, su madre, su hermana, su abuela y su perro mil leches. Si puede elegir postre, arroz con leche.
#uskathome #cuadernocostumbrista
El dibujo de la noche. Un lobo polilla hada que se note que le estoy sacando partido a la cuarentena.
#wolf #art #QuedateEnCasa #cuarentena #Pink #rt #FAV
📺 Nouvel anime annoncé chez @Wakanim avec Gal & Dino à partir du 4 avril.
"Suivez le quotidien d’une bimbo et d’un dinosaure, deux colocataires qui défient les lois du temps ! «J’y connais rien aux dinosaures mais je m’en fiche. Pour le moment, éclatons-nous ! »"
Solín está en el hospital viendo qué hacer con el cuerpo de su abuelo, quien falleció anoche. Solín pensó que no pasaba nada si salía pero infectó de Covid a su abuelito.
Solín está devastado.
No seas como Solín. Sé como Kalimán, quédate en tu casa. https://t.co/r7bYv0SWMk