画質 高画質

Warming up with some Dirk doodles! Plus my first time drawing Cal and Hal.

More people should draw Hal with a robo-mask giving out his robo-smirks uwu

3 20

Bekerja di bidang yang berbeda dengan jurusan kuliah tentunya membuat peluang yang akan diterima lebih besar... Jadi temen-temen jangan takut belajar hal-hal baru... Kesempatan bisa datang dari mana aja
.

0 0

Drew my son 's wonderful element OCs, Hal, Henry and Len! They are based after elements of Helium, Hydrogen and Lithium!

Y'all should give him a follow, he's making an OC for each element and he's still going! Give him your love and support! <3

6 31

ロドゥラさんガンプラ合わせ用
HALさんガンプラをこっちに
変更んで、仮組終了😱
ちゃんとミノフスキークラフト
出来るかもよ?知らんけど!
あとはビルドダイバーキットの
持ち手つけりゃ!包丁持てるさ!

0 5

5 DAY 1振り返り1
・hal :
・鳥獣戯画~図
 ・hal : & ドコカノウサギ :
・ハナヨシ∞サカナ :
・鷹乃みかん :

3 8

お絵描き23日目
デ・ジ・キャラット うさだ(ラ・ビ・アン・ローズ)&でじこ
今日はうさだの誕生日ということで🎂
スタイラスペンにしてから初描きで、線が上手く描けない…(のでかなり手抜き…(小声)(言い訳))
慣れないとなあああああああ😭😭😭

2 12

おいしいことは美味しいのですが、
HALさんのカレーと脳内で比べると
トッピング付きのココイチはこう思ってしまい
HALさんのは右に思えてしまいますね。

0 1

Sekuatku berlari

[UTAS KOMIK]
hal 5-8 dari 10

1 6

comms from today! these are for use only
it was fun to draw hal smiling HAHAHA

176 967

Is it weird that Demitri is so much a comfort character that I dont draw as much like I have with Hal? Hal is super fun! But man Demitri makes me happy. I love his dumb face! PHH! I'm so Sorry!

4 21

it really hurtz,,, na magm4haL nG g4n1T0

0 3

Portada alternativa de "#PowerRangers 2" exclusiva para

Limitada a 500 copias. Arte de Hal Laren.

Via

https://t.co/7rWfgAJJBb

2 13

【Tokyo 7th シスターズ】PSレアカード HAL H・Sジャケ GETしたよ!皆も遊んでね♪→https://t.co/QNXBVSY7Xo 【プレイヤーID】OFAiiHk

0 0

Oh also since it’s gonna get updated soon™ just look how Hal has evolved since his initial ref sheet in january..

No longer twunk. Big hunk now.
(🎨@/Driiadi)

10 83

Also this,,, whatever it is, I just wanted to do an dynamic pose and try a new suit on Hal.

2 14

yo i'm hal! 22 yo who loves to draw the funny cartoon :]

18 84

お絵描き19日目
らきすた 白石みのる
やっぱりこうなっちゃうよねw
あきら様可愛い☺️

1 10

お絵描き18日目
化物語 戦場ヶ原ひたぎ
4日間もなにも描いてなかったや…
デフォルメ、グッズ感てのを意識
もうちょっと線を太くはっきり描いてもよかったかも

0 14

[#furry,

hal isn't very used to physical contact due to isolation but when they took in null it became a lot easier for them💗🐇🐕💗

LIKES / RTS = 💗✨💗✨💗

4 8

Memasuki waktu bagian menangisi hal-hal yang tidak penting hiks

3 14