画質 高画質

Who remembers Serapuff? Good times, good times


0 10

just a doodle of Danni i did a couple days ago, also my first post on this hellscape of a platform, hoping to post more soon.

1 3

1 ano depois da minha primeira vez desenhando a Evelynn, 1 ano depois da criação dessa conta. Deixo aqui esse antes e depois de como vem vindo a evolução da minha arte, e tô muito orgulhoso! ❤

1 7

데마시아 짹짹이들 좋아요 ~ㅎㅎㅎ☺️



13 52

A very fancy Xayah with freckles >:)

(I am also opening commissions next week, behold)

8 27

viene potente el rework de Udyr xdd

1 3

☁️🌉¡Buenas noches a todos hermochxs!🌉☁️
🥰¡Gracias por todo el apoyo de hoy!~💗
💤💙Descansad bien~💙💤
❤️✨¡¡El lunes más y mejor!!✨❤

4 8