Setmana de conferències a !

🏛️ "Esparta, utopia o distopia?", amb Marc Mendoza: demà a les 19 h https://t.co/dvzkT6VZcP

👩‍🎓 "El segle del Barroc", amb Xosé Díaz: divendres a les 19 h https://t.co/nHg3jemhMZ

Més info i reserves als enllaços!

0 0

Portes obertes, dansa i visita comentada a la Fundació Antoni Tàpies amb motiu de la festivitat de Santa Eulàlia, patrona de

12 de febrer del 2022


+ info https://t.co/4qhFCdiqoj

2 6

Traducció finalitzada! Comencem la fase de correcció i revisió amb l'equip de ! Passa't pel nostre Discord a https://t.co/mhpGQlehO3

33 91

🔥 Escalfeu motors per a les Festes de
Veniu aquest cap de setmana a les Portes Obertes del Museu Picasso i redescobriu la ciutat amb mirada picassiana.

📢 OBERTA JA la reserva d'entrada gratuïta per a dissabte dia 12!
📲 https://t.co/A5KgcFNKAg

2 3

Potser no ho sabeu, però aquesta matinada, a les 00:27, ha emès 'Bèsties fantàstiques i on trobar-les'
La pel·lícula no està disponible a , només es pot veure (pagant) amb el a i

https://t.co/8jnNOLFWr9

58 86

🧳 Avui és el Dia Internacional de l'#exili i la deportació. El desembre de 1936, Miró va fugir amb la seva esposa i la seva filla a París escapant de la i va plasmar la seva angoixa en aquesta obra👇👇

🎨 Natura morta del sabatot, 1937.

15 33

Avui es el dia en que “la nit friki “ del inicia els seus passos a la TDT i ho fem amb un convidat de luxe : “el nostre goku” , sintonitza el canal a la teva TV i a partir de les 21:00 ens podràs veure !!

9 31

❄️
· Paisatge d'Hivern amb sortida de Lluna - Adolf Kaufmann (1848-1916)

3 10

Avui he fet això amb llapis de coloraines per classe

3 22

Iniciem el febrer i fem balanç del mes gener amb les sèries que NO podem trobar en cap plataforma amb el . Gràcies per confirmar-nos-ho. Les següents:
- Kimagure Orange Road
- La màgica Doremi
- Rekkit el conill màgic
- Cowboy Bebop

Malament (4)

17 44

📋 El teatre Comtal de bullirà d'activitat aquest mes de febrer, amb quatre obres de teatre diferents. La primera, aquest cap de setmana.

🔗 Llegiu la nota de premsa: https://t.co/TKQRYg5dwo

4 4

es que he aprofitat que les dues son rosses amb ulls vermellosos XD

0 1

Avui una kitsune de les amb ganes de fer magia

1 23

Em sap greu no haver obert streaming avui, he fet tota la feina que he pogut pel matí i he hagut d'estirar-me al llit una bona estona pel mal de ventre que tinc. Ens veiem demà a la nit amb una estoneta de Valorant <3

0 9

Avui , una kitsune amb el cosplay del Doraemon! seguim preparant “coses”

1 8

📌 Notícia èpica!

🏃‍♀️ Arriba la Cursa Impossible de capitanejada pels nostres comentaristes de confiança!

i

📆 dissabte 29

⏰ a partir de les 10 h

🥎 No podem faltar a la cita amb les bales!

|

23 40

Vaig a recuperar treballs antics (dibuixos i dissenys) i els aniré compartint per aquí. Començo amb aquest: Projecte de la assignatura de Disseny gràfic a la EAO Pau Gargallo de Conspiració, escola de teatre. Aprox. Any 1997.

0 3

Bon

Esperem que pugues als teus i que celebres aquest dia amb les dolces històries de l’Eriçó🦔 i la Tortuga🐢. I recorda que el dimecres 26 de gener arriba la nova entrega de la sèrie a les llibreries! Quines ganes de llegir-lo!

0 2

Si s'ha de fer... es fa! Comencem amb la traducció de l'original per Anirem actualitzant des de i al Discord https://t.co/wturqeJeaT!

51 130

FINALLY I AM HEALTHY ENOUGH TO DRAW P0RN AGAIN
NOW TIME FOR AMB3R TO FINALLY GET HIS DRAG0N DICK

4 17