//=time() ?>
WAIT but is this a better icon.... full front instead of kinda 3/4??? ohhh but i just love her round glasses so much hghghhgnn
Una de las cosas que más echo de menos de los FF es la variedad de personajes. Juegos atrás, el grupo era muy variado, cada personaje era único... y de repente llegas al XV y te encuentras con... una boyband con cuatro tío iguales.
Ojalá esto cambie con el nuevo FF XVI.
thinks about my kirby....black nonbinary autistic icon...
Hey y'all it's spoopy season which means new icon... Decided to do something simple but still spoopy!
✨ Likes & retweets are highly appreciated! #digitalart #humanart ✨
Icon vs Owner https://t.co/Xx9aZvu5Jd
(I had to improvise a little with the icon... 😂) https://t.co/a995eFL6Qi
Icon... Vs... owner!
(Ignore my boyfriend on the right this is the only good picture of my I know of rn XD)