//=time() ?>
15 years ago today, Super Smash Bros. Brawl was first released for the Nintendo Wii in North America!
Pikachu and Jigglypuff return as playable Pokémon with Lucario and Pokémon Trainer joining the series.
https://t.co/icdGnN0ovH
https://t.co/3rlLTfWcXN
CARTOON BEATBOX BATTLES! WHILE FIGHTING! Papa Louie VS Abby(wii) BEGIN!
13年前の2010年3月9日、Wii/PS3ダウンロード版「ロックマン10 宇宙からの脅威!!」が日本で発売されました(SHOEI)#ロックマン #カプコンアートワーク
みなさんお待たせしました!
15年の時を経て…
よみがえる、戦慄の記憶
『零 ~月蝕の仮面~』
本日発売です!
はじめての方も、Wii版をプレイされた方も
ぜひ、朧月島にお越しください
失った記憶がよみがえるかも…🌙
https://t.co/DypFKyyj6t
#零 #月蝕の仮面 #つきはみ
@wiionthemoon I'm not making this up wii
Also I forgot Shaq was in the finale
Wiiデラックスをやってて思ってるんですが、お面ドロッチェの口が描かれてないのはともかく、鈴があったらもっといい…
鳴き声好き。いっぱいアピールしたくなります🤗
あと、頭が悪いので、10日くらいずっとマントの襟が裾に見えてました🤫
There's only 2 more Mario Kart Wii tracks coming to the booster course DLC.
It gotta be between these 4 courses imo.
@NintendoAmerica If they might not be working anymore on remaking DS course, them there might be a high chance to see the remaster of Double Dash, or Wii rainbow road.