//=time() ?>
oh a jealous Atem old art?? That's rare... I forgot which WIP this was.
Maybe post-canon Atem Lives AU but Atem returned as a teenage boy and he feels pretty insecure because Yugi's a working adult now and it feels he won't ever catch up
Kaiba is there to spice things up i guess
artober week 2
still going strong!! I was busy so my day 11 and 12 were very rushed though... Harumasa looks perfect in everything as usual
#zzzero
びんぞこさんのコラボカフェ行ってきた🌠
実物の作品をずっと見たかったので
展示&コラボカフェに足を運べて凄く嬉しかったです!!
メニューも特典もとーーても素敵すぎて...🫶✨
夜のとばりカフェオレとまんまる星のパン頂きました☕🫓
うおお.......自分史上全く作ったことがない異例なジャケができた..........がこれはこの曲にめちゃくちゃ合うと思っている.............RinneDex最後を飾る曲のジャケです。ご期待ください
#シャニマス男装合同 参加させていただいております──! 軍服ルカを描くなどしております...!軍服ってよくて...... https://t.co/zbQWquo4NB