画質 高画質

Cause I've been playing Nurarihyon no Mago as I work, and I wanna improve on my lineart so...

📢 Mutuals, anyone wanna lend me you to draw something like this? 📢

(( If yeah, gimme your ref and Imma work on this on off-time, another practice purpose ))

4 58

En uno de los dialogos de Rusell,menciona que las quimeras tienen el instinto de estar al lado de "los mas fuertes"Eso explica porque Russell y Rose tienen un fuerte vinculo con el Rey demonio...Ademas de que Rusell, tiempo después se encariña con Hombre Tigre, y Rose con Belial

0 2

Nice bro... i took I couldn't resist the glasses 😎

1 3

Lo último en merchand de colgantes de oro (y de plata también hay) con piedras preciosas e inscripciones de Lloyd y Colette. Si no fuese por el precio (sobre 350€), nos intentábamos hacer con un juego...

8 27

OLD ART
DIGIVOVE TOOOOO...

In today's stream i'll be critiquing and redrawing my old art.

I will ALSO be doing free art crits for viewers as well.

if you'd like a free art crit drop a piece you'd like advice on below! If you miss the stream dw i'll upload this one to YT

7 70

Anyone out there stronger than MY GOLDEN OOZARU creation 💯🔥💥💥 I dont think so...

3 40

Sorry for making you think it was gonna be this. but also... HAHA JEBAITED

4 314

Day 1: Sticksona!
First time doing sticksona so... .P

4 10

We're 1k here !!
Thank you all for your amazing support and love through my art journey !

So...it's ArtShare time ! ✨
-Post your best work and links below
-Tag your artists friends
-RT this post

Have the sweetest day !

54 209

GM everyone 💐

I have no belongings,
as free as a balloon for flying to take me to the light, to the only thing I belong to...🔆

11 27

Sério... o Boneco não precisa ser "bom" na game play para a gente curtir ele, sabe?
A gente pode gostar de ter boneco forte e ter boneco "fraco" pq simplesmente gostamos né?
Mesma lógica em pkmn.
Deixa a gente gostar de treinar Bidoofs na nossa party.
Não kro um tima só d mewtwo

0 5

It's a toss up between dragons and pokemon so... here are my favorite dragon pokemon :D 💜💜💜

0 0

Vedo in ritardo....vivissimi auguri di buon compleanno!🥂🌹
Giovanni Boldini

0 0

oh no... a dream...😰

214 3590

One Year Ago...
Dr. Seuss - March 2, 2022
https://t.co/MWbo7ZZZho
on day 6⃣1⃣ Celebrating Extraordinary Human Beings!

2 3

💀🌸 SquidCraftGames2 Aroyitt: Último día 🌸💀

Despedimos a nuestra querida AROYITT CUBITO...fue un trayecto corto, pero divertido. Fue incinerada en un ataúd de blackpink junto a su chat que la acompaño hasta el final ❤️

Vuela alto Aro cubito, siempre en nuestros corazones 🫡

88 879

La cara de emo tocado de la cabeza enfadado de Dimitri es como...resexy 🛐🛐

0 6

\World Tour/
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Rumbo a la aldea de los herreros

03.04.2023
Mexico City Premiere ——

¡Sólo faltan 2 días para el estreno en Ciudad de México...!


68 618

My friend wants to see Kidomaru with long hair so... I draw Orochi lol just kidding!
 

11 34